Op 30/07 bestel ik een smartphone met een aangepast abonnement. Levering afgesproken op 06/08. Tussen 03/08 en 06/08 bel ik verschillende malen naar Proximus klantendienst omdat het me raar lijkt dat ik niet op voorhand moet betalen voor de smartphone. Niets van aan, zegt men mij tot 4 maal toe.Vrijdag 06/08 krijg ik een mail van de koerierdienst dat men niet kan leveren. Opnieuw bel ik naar Proximus en zegt men dat de levering geen probleem is. Niet dus!!!! Nog steeds niet!!!!
In afwachting dat een Prox medewerker hier de draad opneemt best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
De bestelling via Lokeren had ik ingegeven via de website maar heb ik uiteindelijk laten aanpassen naar een andere bestelling. Deze met referentie: R000000110000JE805 .
Het abonnement is al aangepast ondertussen maar de smartphone had ik graag snel en thuis ontvangen. Dinsdag en vrijdag is er gans de dag iemand aanwezig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.