Vraag

laattijdige levering

  • 9 August 2021
  • 7 reacties
  • 58 Bekeken

Op 30/07 bestel ik een smartphone met een aangepast abonnement. Levering afgesproken op 06/08. Tussen 03/08 en 06/08 bel ik verschillende malen naar Proximus klantendienst omdat het me raar lijkt dat ik niet op voorhand moet betalen voor de smartphone. Niets van aan, zegt men mij tot 4 maal toe.Vrijdag 06/08 krijg ik een mail van de koerierdienst dat men niet kan leveren. Opnieuw bel ik naar Proximus en zegt men dat de levering geen probleem is. Niet dus!!!! Nog steeds niet!!!!


7 reacties

In afwachting dat een Prox medewerker hier de draad opneemt best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@RAFDC De webbestelling is gebeurd met leveringsmethode Click & Collect met afhaling in het Proximus center te Lokeren. Ik veronderstel dat dit niet de bedoeling was? Mag ik de bestelling voor jou aanpassen met levering aan huis? Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

De bestelling via Lokeren had ik ingegeven via de website maar heb ik uiteindelijk laten aanpassen naar een andere bestelling. Deze met referentie: R000000110000JE805 .

@AntonellaD 

Het abonnement is al aangepast ondertussen maar de smartphone had ik graag snel en thuis ontvangen. Dinsdag en vrijdag is er gans de dag iemand aanwezig.

@AntonellaD komt dit nu in orde want ik hoor niets meer van Proximus?

Reputatie 7
Badge +3

@RAFDC Ik ben ermee bezig en heb wel de hulp van IT moeten inroepen. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@RAFDC  Ik heb de bestelling net opnieuw ingevoerd. Je krijgt vandaag nog een mail ter bevestiging en om de bestelling verder af te werken. Groetjes, Antonella

Reageer