Vraag

Laattijdige annulatie bestelling kosten + aanhoudende verkeerde gsm abonomment

  • 3 August 2021
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Op 2/8 hadden wij een technieker besteld die langskwam om een proximusaansluiting te regelen. Bij aankomst bleek dat dit niet mogelijk was of dat dit extra kosten ging teweeg brengen. Dit zag ik echter niet zeggen dus hebben we de aanvraag geannuleerd. De dag zelf kreeg ik nog een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie. Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen.

 

Verder is er al meerdere keren gevraagd om een Mobilius S abonnement, maar telkens wordt er een Mobile Epic Videos geselecteerd.

 

Kan ik hierover gecontacteerd worden?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pauline B  Dag Pauline, ik heb navraag gedaan bij de technische dienst en wacht op antwoord.Ik laat je spoedig wat weten . Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Pauline B  Je spreekt van een factuur...ik zie deze evenwel niet in onze systemen. Bij het order van de annulatie is er sprake van 59 euro maar dit staat nog niet afgewerkt. Het order voor mobilus S gaat doorvloeien als de annulatie rond is. Meer nieuws later. Ik heb het dossier 48825630 aangemaakt hiervoor. Ik contacteer je nog. Groetjes Luc

Beste @Luc.M Luc,

 

Bedankt voor de respons.

Het is inderdaad nog geen factuur, maar een document dat ik doorgestuurd kreeg.

Zou u deze kosten van 59 euro willen annuleren?

 

Alvast bedankt.

mvg

Pauline

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pauline B mijn collega @Luc.M doet het nodige! Groetjes, Heidi

Reageer