Vraag
Klantendienst legt de telefoon neer
Heb geen enkele manier gevonden om een klacht in te dienen over het gedrag van een persoon op de klantendienst. Dus doe ik het voorlopig via hier, in de hoop dat het toch iemand bereikt.
Ter info, ik heb ongeveer 2maand proximus, na de dag van installatie, moest ik al bellen naar de klantendienst voor problemen met internet. Dit heb ik 4maal mogen doen, en 4 techniekers later nog steeds dezelfe problemen..
Internet valt steeds weg en het enigste wat ze komen doen is eens aan de draadjes wriemelen.. De laatste had een nieuwe modem mee, maar verkoos om de oude te laten staan en gewoon de schroeven wat vaster te draaien. Met als gevolg.. 1,5 week later weeral problemen en mogen bellen naar de klantendienst.
Wat ik deed, en er nam een man op genaamd patrick. Die uitleg vroeg, en wie ik dan ook mijn ondertussen al lang verhaal vertelde en dat ik weeral problemen had. Maar tot mijn verbazing, legde mijnheer patrick, gewoon de telefoon af, midden in mijn verhaal..
Wat doet die man dan op de klantendienst?
Hopelijk kan ik via deze weg toch iemand bereiken.
Ter info, ik heb ongeveer 2maand proximus, na de dag van installatie, moest ik al bellen naar de klantendienst voor problemen met internet. Dit heb ik 4maal mogen doen, en 4 techniekers later nog steeds dezelfe problemen..
Internet valt steeds weg en het enigste wat ze komen doen is eens aan de draadjes wriemelen.. De laatste had een nieuwe modem mee, maar verkoos om de oude te laten staan en gewoon de schroeven wat vaster te draaien. Met als gevolg.. 1,5 week later weeral problemen en mogen bellen naar de klantendienst.
Wat ik deed, en er nam een man op genaamd patrick. Die uitleg vroeg, en wie ik dan ook mijn ondertussen al lang verhaal vertelde en dat ik weeral problemen had. Maar tot mijn verbazing, legde mijnheer patrick, gewoon de telefoon af, midden in mijn verhaal..
Wat doet die man dan op de klantendienst?
Hopelijk kan ik via deze weg toch iemand bereiken.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.