Beantwoord

klacht technieker kwam niet langs en durft liegen

  • 17 December 2021
  • 44 reacties
  • 688 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

@jeroen201166 ik raad Proximus echt niet meer aan! ze zitten vol leugens en geen verantwoordelijkheidszin!!! 

ik wacht vanaf 13 okt aanvraag 26 okt aansluiting , heel de wereld bij elkaar gescholden 500 email en telefoontjes gepleegd en nu 22 december komen ze nogmaals aansluiten dus maak je borst maar nat , je zal gewoon moeten wachten of veranderen van provider , maar daar is ook altijd iets niet in orde dus hopen op nieuwe spelers op de markt , die je alleen verkopen wat je wil hebben en een goede klant opvolging dat is jaren 80 , nu i niets meer zeker o ja covid dat wel ;-0

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Heb nog eens een reminder gestuurd naar de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella

Ik heb nooit van mijn leven zo’n slechte service gekend. Proximus maakt fouten en kan het niet rechtzetten! Als ik niet geholpen word ga ik gewoon bij Telenet of Orange daar had ik vroeger nooit problemen mee!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Zoals ik reeds zei, heb ik dit als een escalatie doorgestuurd. Ik heb zelf ook nog geen feedback ontvangen. Groetjes, Antonella

@AntonellaD niet op mijn PC. Nu even terug ter zake.. ik heb nog altijd geen nieuws, mail of telefoontje gekregen.

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  De informatie van @Martin is goed bedoeld en correct. Elk toestel dat je kan verbinden met wifi, kan je ook verbinden met een hotspot.

Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

Groetjes,
Antonella

@Martin ga je nu de slimme uithangen?! Ik ben mijn geduld kwijt na meer dan 24u geen antwoord!!! Bedankt voor de informatie maar ik herhaal nog eens voor alle duidelijkheid OP MIJN PC KAN IK DAT NIET DUS IK KAN GEEN WIFI AANSLUITEN VAN EEN ANDERE HOTSPOT EN OMGEKEERD ! 

 

ik begin het meer dan beu te worden ! Waar blijft mijn eerlijke beslissing ! Jullie moeten iemand Asap doorsturen ! Asap!

Louter ter bijkomende info: je moet op je pc geen hotspot op zetten maar wel op je gsm en dan via deze wifi hotspot kun je via wifi op het netwerk met je pc. 

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Ik begrijp je frustratie, maar ik vrees dat verdere discussie hierover nutteloos gaat zijn. Het zit bij de bevoegde dienst, meer kan ik niet doen. Groetjes, Antonella

Voor welke reden? Mits welke toestemming ? Heb ik iets goedgekeurd? Denk van niet! 
 

ik kan op mijn pc geen hotspot aanzetten !! Jullie moeten mijn probleem niet verkleinen met een data activatie ik heb jullie data niet nodig! 
 

ik heb een contract voor een pack getekend en dit moest gisteren in orde gebracht worden!!!! Ik eis een eerlijke behandeling ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Ik heb dit om exact 13u07 doorgestuurd. Het enige wat ik je kan vragen, is om nog even geduld uit te oefenen. Alvast mijn excuses voor het ongemak. In tussentijd werd op gsm-nummer 0493****24 gratis mobiele data geactiveerd zodat deze kan worden gebruikt als hotspot. Groetjes, Antonella

Ik kan zo niet werken. Ik eis eerlijkheid en een snelle behandeling !!! De technicus moet vandaag terugkomen en niet binnen 4weken daar ben ik niks mee!

Meer dan 24u later en nog altijd niet geholpen geweest! Hoelang moet ik nog wachten !!!!!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h 

Ik zie dat je al meer dan 50 topics geopend hebt op enkele uren tijd met dezelfde vraag. Ik begrijp dat het uw bedoeling is om zo te proberen een sneller antwoord te krijgen, maar dit werkt helaas averechts. Wij hebben nu meer werk en tijd nodig om al uw overbodige topics te verwijderen, dan wij tijd en werk kunnen steken in uw effectieve vraag. Gelieve te stoppen met steeds weer nieuwe topics te openen met dezelfde vraag. Zo niet, zijn we genoodzaakt u te bannen als gebruiker van het forum. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Ik heb net een mail ter escalatie doorgestuurd naar de bevoegde dienst en gevraagd dat ze contact met jou opnemen. Mocht ik zelf nog feedback ontvangen, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella

Daarvoor moet eerst een Proximus forummedewerker hier de draad opnemen om je te kunnen verder helpen.

Al gedaan! Krijg nog altijd geen hulp aangeboden! 

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit te onderzoeken en je verder te kunnen helpen,van zodra ze hier de draad opnemen.  

 

@Proximus_forummedewerkers TS heeft hier een dubbelpost #1 opgestart → klacht: geen technieker gezien ! en durft liegen. | Proximus Forum

Reageer