Beantwoord

klacht technieker kwam niet langs en durft liegen

  • 17 December 2021
  • 44 reacties
  • 682 Bekeken

Na 4 weken wachten op mijn afspraak kwam de technicus niet langs gisteren (16/12/20121) ! Hierbij durft hij te zeggen dat hij mij 3x heeft opgebeld. 

T’en eerste ik heb 4 weken lang zitten wachten !
T’en tweede ik heb verlof zonder vergoeding genomen voor deze dag ! 
T’en derde ik kreeg helemaal geen telefoon van jullie technicus!

Ik vroeg aan Proximus om na te cheken of ik echt gecontacteerd werd door naar de « binnenkomende nummers te kijken » en zo de nummer van hun technicus opsporen in mijn lijst!

Het enige antwoord dat ik kreeg is: wij hebben daar geen toegang aan. Ik geef hun persoonlijk toestemming om te bewijzen dat hun technicus een leugenaar is en toch wordt u niet geholpen. 

Dan durven ze me nog een datum voor 7 januari te geven. Moet ik nu nog 3 weken wachten !!!? 

Uw technicus hebben geen verantwoordelijkheid! Ik wordt telefonisch helemaal niet geholpen ! Jullie services is gewoon slecht en onverantwoordelijk.


Ik ben niet van plan om dit hier te laten! Mijn klacht wordt niet behandeld als een noodzaak. Ik heb geen vervolg of feedback gekregen.

icon

Beste antwoord door jeroen201166 19 December 2021, 12:17

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h 

Ik zie dat je al meer dan 50 topics geopend hebt op enkele uren tijd met dezelfde vraag. Ik begrijp dat het uw bedoeling is om zo te proberen een sneller antwoord te krijgen, maar dit werkt helaas averechts. Wij hebben nu meer werk en tijd nodig om al uw overbodige topics te verwijderen, dan wij tijd en werk kunnen steken in uw effectieve vraag. Gelieve te stoppen met steeds weer nieuwe topics te openen met dezelfde vraag. Zo niet, zijn we genoodzaakt u te bannen als gebruiker van het forum. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Negenduust91 De bevoegde dienst werd aangesproken om contact met jou op te nemen voor een nieuwe afspraak. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Negenduust91 De bevoegde dienst werd aangesproken om contact met jou op te nemen voor een nieuwe afspraak. Groetjes, Antonella

De Bevoegde dienst van proximus heb ik immers al aan de lijn gehad nu woensdag in de voormiddag komen ze langs. Via deze weg wil ik jullie bedanken om heel kordaat te willen optreden  op mijn probleem Gr, maxime

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Ik heb net een mail ter escalatie doorgestuurd naar de bevoegde dienst en gevraagd dat ze contact met jou opnemen. Mocht ik zelf nog feedback ontvangen, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mar_h zoals @AntonellaD reeds schreef: ‘De nieuwe afspraak staat nu gepland op 04/01 en kan helaas niet worden vervroegd. Gelieve in de profielinstellingen hier op het forum het contact gsm-nummer te verduidelijken + geef een seintje zodra dit is gebeurd’. Groetjes, Heidi

Louter ter bijkomende info: je moet op je pc geen hotspot op zetten maar wel op je gsm en dan via deze wifi hotspot kun je via wifi op het netwerk met je pc. 

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  De informatie van @Martin is goed bedoeld en correct. Elk toestel dat je kan verbinden met wifi, kan je ook verbinden met een hotspot.

Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Heb nog eens een reminder gestuurd naar de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella

@jeroen201166 ik raad Proximus echt niet meer aan! ze zitten vol leugens en geen verantwoordelijkheidszin!!! 

@AntonellaD meer dan 48u later en nog altijd geen teken van oplossing gekregen!! 

Dat verbaasd me niet meer met zo’n rot service van Proximus!

@Mar_h . Waarom verander je gewoon niet van provider als je Proximus toch zo slecht vindt???? Of heb je aandacht nodig ofzo?? 

Je ligt hier iedereen uit te kafferen, terwijl men je gewoon probeert te helpen. En hun antwoorden zijn duidelijk. Dat die niet in jouw kraam passen, is enkel jouw probleem, denk ik dan. 

Verander gewoon van provider. Iedereen happy. 

@jeroen201166 ben nog altijd niet eerlijk geholpen geweest. Ik verschrik echt van de competenties en respect dat Proximus tegenover de klanten heeft. Proximus is officieel de slechtste provider die ik ooit heb gekend 

@AntonellaD sinds nog altijd geen telefoon gekregen! Ook geen mail! Dus geen oplossing !!!!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Ik heb net feedback ontvangen van de verantwoordelijke van die dienst van de lassers (fiber). De lasser heeft op 16/12 eerst gebeld, maar het contact gsm-nummer bleek niet correct te zijn. Toen is hij effectief wel 2x langsgeweest, maar trof hij niemand aan op het installatieadres. De nieuwe afspraak staat nu gepland op 04/01 en kan helaas niet worden vervroegd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Gelieve in de profielinstellingen hier op het forum het contact gsm-nummer te verduidelijken. Alvast bedankt. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

1week later en nog altijd niet geholpen geweest !

Meer dan 24u later en nog altijd niet geholpen geweest! Hoelang moet ik nog wachten !!!!!

@HeidiE proximus is in fout en ik word gestraft door 3 weken langer te wachten? Serieus is dit jullie oplossing aan mijn noodzaak? Ik hoop dat dit wel een grap is! 

Ik kan zo niet werken. Ik eis eerlijkheid en een snelle behandeling !!! De technicus moet vandaag terugkomen en niet binnen 4weken daar ben ik niks mee!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Ik heb dit om exact 13u07 doorgestuurd. Het enige wat ik je kan vragen, is om nog even geduld uit te oefenen. Alvast mijn excuses voor het ongemak. In tussentijd werd op gsm-nummer 0493****24 gratis mobiele data geactiveerd zodat deze kan worden gebruikt als hotspot. Groetjes, Antonella

Voor welke reden? Mits welke toestemming ? Heb ik iets goedgekeurd? Denk van niet! 
 

ik kan op mijn pc geen hotspot aanzetten !! Jullie moeten mijn probleem niet verkleinen met een data activatie ik heb jullie data niet nodig! 
 

ik heb een contract voor een pack getekend en dit moest gisteren in orde gebracht worden!!!! Ik eis een eerlijke behandeling ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Ik begrijp je frustratie, maar ik vrees dat verdere discussie hierover nutteloos gaat zijn. Het zit bij de bevoegde dienst, meer kan ik niet doen. Groetjes, Antonella

@Martin ga je nu de slimme uithangen?! Ik ben mijn geduld kwijt na meer dan 24u geen antwoord!!! Bedankt voor de informatie maar ik herhaal nog eens voor alle duidelijkheid OP MIJN PC KAN IK DAT NIET DUS IK KAN GEEN WIFI AANSLUITEN VAN EEN ANDERE HOTSPOT EN OMGEKEERD ! 

 

ik begin het meer dan beu te worden ! Waar blijft mijn eerlijke beslissing ! Jullie moeten iemand Asap doorsturen ! Asap!

@AntonellaD niet op mijn PC. Nu even terug ter zake.. ik heb nog altijd geen nieuws, mail of telefoontje gekregen.

Reageer