Vraag

Kan ik ergens de status van mijn webshop bestelling bekijken?

  • 17 April 2020
  • 5 reacties
  • 2854 Bekeken

Heb begin vorige week een GSM met abonement besteld, heb kort daarna een email gekregen van cust.screening@proximus.be met vraag naar een voorschot en kopie van mijn paspoort.

 

Heb meteen bijde doorgestuurt en sinds dien niets meer gehoort, zelfs geen confirmatie, kan ik ergens the status bekijken?

 

R4WEBSHOP007236978


This topic has been closed for comments

5 reacties

Ter info: ik weet niet of het per UPS is, maar het volgende kan dan mss nuttig zijn:

Nog een toelichting wat de verzending van een toestel betreft.
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail 
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
    ( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).

Reputatie 7
Badge +3

@Kevin Vuul Ik zie dat de achterliggende dienst jouw bestelling heeft geannuleerd. Deze bestelling kan wel terug worden ingeleid. Je zegt echter het voorschot van 250 euro reeds te hebben betaald, maar deze vind ik nog niet terug in ons facturatiesysteem. Is deze recent gebeurd? Zo niet, mag je me een privébericht sturen met de betaalgegevens zodat ik dit verder voor jou kan nakijken. Groetjes, Antonella

Ik kan de bestelling van mijn nieuwe gsm niet volgen en die is telaat heb hem nogsteeds niet.Normaal zal die maandag al geleverd meiden zijn en het is nu zaterdag nog geen enkel mails niks.R4WEBSHOP019406767

Reputatie 7
Badge +4

zie bestelling telaat/onduidelijkheid | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rowenna21 ik sluit dit topic, wegens dubbel. Groetjes, Heidi