Beantwoord

Kan geen mail met kopie identiteitskaart naar docs@proximus.com sturen.

  • 30 maart 2020
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Had één dag geleden een bestelling geplaatst voor een abonnement, had toen een bevestigingsmail ontvangen met de instructie dat ik een leesbaar kopie van mijn identiteitskaart moest doorsturen naar docs@proximus.com, als ik deze mail verstuur krijg ik:

 

“Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:

docs@proximus.com (docs@proximus.com)
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder. “

Kan iemand mij verderhelpen?

 

Bedankt.

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 30 maart 2020, 16:17

Dag @pouya77 als je het mailadres doc@proximus.com (dus zonder de S) gebruiktzou het wel moeten lukken. Grt, Heidi

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @pouya77 als je het mailadres doc@proximus.com (dus zonder de S) gebruiktzou het wel moeten lukken. Grt, Heidi

Reageer