Vraag

iPhone 15 Pro Max pre-order

  • 21 September 2023
  • 19 reacties
  • 511 Bekeken

Hallo, ik wil graag weten of mijn iPhone 15 Pro Max morgen wordt geleverd? Ik ben van 24-26 september niet thuis, dus het kan het beste morgen of na de 26e geleverd worden. Dank u!


19 reacties

Heb je dan geen track en trace van Bpost ontvangen waar je de levering op een ander adres bvb kunt laten leveren

https://www.bpost.be/nl/faq/kan-ik-het-leveringsmoment-aanpassen

https://www.bpost.be/nl/faq/ik-zal-niet-thuis-zijn-hoe-kan-ik-mijn-leveringsvoorkeuren-instellen

Heb je dan geen track en trace van Bpost ontvangen waar je de levering op een ander adres bvb kunt laten leveren

Nee, ik heb nog steeds geen link voor de track en trace van Bpost. :(

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BB Stevens de levering is voorzien op 25/09/2023 - indien je niet thuis bent, kun je het pakket daarna zelf gaan ophalen in een postpunt. Groetjes, Heidi

Dag @BB Stevens de levering is voorzien op 25/09/2023 - indien je niet thuis bent, kun je het pakket daarna zelf gaan ophalen in een postpunt. Groetjes, Heidi

ahhhh. Niet morgen dus. Dat is jammer maar toch bedankt. 

Dag @BB Stevens de levering is voorzien op 25/09/2023 - indien je niet thuis bent, kun je het pakket daarna zelf gaan ophalen in een postpunt. Groetjes, Heidi

ahhhh. Niet morgen dus. Dat is jammer maar toch bedankt. 

Hey, wanneer heb jij je pre-order geplaatst toevallig? 

Dag @BB Stevens de levering is voorzien op 25/09/2023 - indien je niet thuis bent, kun je het pakket daarna zelf gaan ophalen in een postpunt. Groetjes, Heidi

ahhhh. Niet morgen dus. Dat is jammer maar toch bedankt. 

Hey, wanneer heb jij je pre-order geplaatst toevallig? 

Hallo. Ik heb mijn bestelling op 15 september geplaatst. Ik heb nu mijn track & trace en het zal voor 12 uur geleverd worden.

hey ik maakte de bestelling en ik kreeg bij de bestelling dat ze op 22/09 zouden leveren, ik kreeg echter nog geen link

Hello iemand diw mij kan vertellen hoe het zit met mijn order besteld op 19/09 om 19h geen track & tracw noch zichtbaar in de app nergens een deftig antwoord hoe het zit. 

Reputatie 7
Badge +3

hoi iedereen,

héél vervelend voor jullie en voor ons:  we hebben van IPhone nog niet alle beloofde toestellen binnen

t’is dus afwachten want we verwachten nog verschillende leveringen

Als bpost je bestelling krijgt, zie je een track en trace…

Excuses…

Groeten

Tina

 

 

@tina.b 

Stelt dit probleem zich ook op bij de iPhone 15 Plus?

Reputatie 5
Badge +1

hey ik maakte de bestelling en ik kreeg bij de bestelling dat ze op 22/09 zouden leveren, ik kreeg echter nog geen link

@Wladimir al iets ontvangen?

Reputatie 3

@tina.b

Stelt dit probleem zich ook op bij de iPhone 15 Plus?

ja ik heb ook problemen 

Mail gehad dat het toestel niet beschikbaar is op dit moment. 

Ik ook! Had met abonnement genomen. Zolang ik het toestel niet heb betaal ik het abo ook niet! 
 

had esim dus kan het ni gebruiken met huidige gsm! 

Reputatie 3

Mail gehad dat het toestel niet beschikbaar is op dit moment. 

ook net mail gehad hoelang gawe nu mogen wachten weken lang

Reputatie 5
Badge +1

Mail gehad dat het toestel niet beschikbaar is op dit moment. 

ook net mail gehad hoelang gawe nu mogen wachten weken lang

Tenzij P,X goeie deals heeft gesloten zijn de levertijde eind oct tot mid nov

Reputatie 2

Hoge kans dat het november wordt. Voor release waren er al artikels uit Amerika dat de Pro max daar al achterstand had tot in november.

Reputatie 5
Badge +1

Hoge kans dat het november wordt. Voor release waren er al artikels uit Amerika dat de Pro max daar al achterstand had tot in november.

klopt en Apple en Telenet voorspellen zelf midden nov, maar PX laat ons maar bestellen… je presalet niet wat je niet verwacht/hebt. Heeft Apple te weinig geleverd dan krijgt PX hier wel compensatie voor. Als klanten verdienen wij dan ook gecompenseerd te worden. ?!

Reputatie 1

Dit is echt schandalig ik heb ook die mail gekregen, zoooo onprofessioneel 

Reageer