Vraag

Iphone 15 Pro Max 256 GB Black pre-order 18 sept.

  • 21 September 2023
  • 15 reacties
  • 355 Bekeken

Beste,

 

Enig idee wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden?

 

Wanneer krijg ik de track & trace?

 

Ik heb het toestel besteld op maandag 18/09 en ik zag dat andere winkels zorgen dat de toestellen (pre-orders) op vrijdag 22/09 geleverd zullen worden. 
 

 


15 reacties

Ik heb besteld op 15/09 en ook nog steeds geen track & trace. Denk dat niemand morgen zijn toestel gaat ontvangen..

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JVerhoye vul je de klantgegevens aan voor nazicht?

Dag @JVerhoye vul je de klantgegevens aan voor nazicht?

Dag HeidE,

ik weet dat dit niet mijn originele post is maar zou u het erg vinden even mijn verwachte leverdatum na te kijken? Dank U

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MarieFR er was voor jouw bestelling een tussenkomst van IT nodig, deze staat nog in uitvoering. De levering zal dus niet morgen plaatsvinden. Maar we kijken graag morgen voor je na of er al een update is, je mag ons hier opnieuw contacteren!

Dag @JVerhoye vul je de klantgegevens aan voor nazicht?

Profielinfo aangepast! 

Dag @MarieFR er was voor jouw bestelling een tussenkomst van IT nodig, deze staat nog in uitvoering. De levering zal dus niet morgen plaatsvinden. Maar we kijken graag morgen voor je na of er al een update is, je mag ons hier opnieuw contacteren!

Dit kan toch wel allemaal zo maar niet vind ik hoor. Ik heb net zoals iedereen een order geplaatst op dag 1 en mijn order is gewoon niet doorgegaan zonder enig vooruitzicht van levering? Ik hoop dat hier een tegemoetkoming aan vast hangt. Dit hoort niet zo maar te kunnen, mijn geld is ondertussen wel bij Proximus op de rekening. Echt niet netjes gedaan dit! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JVerhoye ik heb op basis van je bestelreferentie nog geen zicht op de levering. Deze zal dus niet morgen plaatsvinden. Maar we kijken graag morgen voor je na of er al een update is, je mag ons hier opnieuw contacteren!

Reputatie 7
Badge +3

@MarieFR ik begrijp je frustratie en maak dossier 53225328 met een verzoek tot compensatie. De dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Dag @JVerhoye ik heb op basis van je bestelreferentie nog geen zicht op de levering. . Deze zal dus niet morgen plaatsvinden. Maar we kijken graag morgen voor je na of er al een update is, je mag ons hier opnieuw contacteren!

Wel vreemd. 
 

Gisteren heb ik contact gehad met een medewerker via Messenger en die zei dat ik vandaag de track & trace zou ontvangen. 
 

Op de Proximus website staat alles ook ‘op voorraad’. Misleidendende informatie?

 

Transparantie naar de klant toe is ook weer te moeilijk?

 

Als ik de bestelling volg kom ik op volgend scherm terecht (zie screenshots). 

@MarieFR ik begrijp je frustratie en maak dossier 53225328 met een verzoek tot compensatie. De dossierbeheerder zal je verder contacteren.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JVerhoye je bestelling is goed verwerkt, maar wij zien momenteel nog geen leveringsdatum. We kijken het graag morgen opnieuw voor je na!

Dag @JVerhoye je bestelling is goed verwerkt, maar wij zien momenteel nog geen leveringsdatum. We kijken het graag morgen opnieuw voor je na!

Dat is helaas geen antwoord op mijn vraag;

 

Waarom staat er op de website en bij mijn order ‘op voorraad’ terwijl ik sterk het vermoeden heb dat dit niet het geval is?

 

Om toch maar veel orders te ontvangen?

Want de €1.249,95 werd wel meteen afgeschreven van mijn rekening. 
 

 

Dag @JVerhoye je bestelling is goed verwerkt, maar wij zien momenteel nog geen leveringsdatum. We kijken het graag morgen opnieuw voor je na!

Dag Heidi,

 

Is er al een update?

Ik zie dat de 15 Pro Max een moeilijk leverbaar model gaat zijn. 
 

Is alles in orde met mijn order? Moeten er geen extra gegevens ingediend worden?

Reputatie 5
Badge +1

Dag @JVerhoye je bestelling is goed verwerkt, maar wij zien momenteel nog geen leveringsdatum. We kijken het graag morgen opnieuw voor je na!

Dag Heidi,

 

Is er al een update?

Ik zie dat de 15 Pro Max een moeilijk leverbaar model gaat zijn. 
 

Is alles in orde met mijn order? Moeten er geen extra gegevens ingediend worden?


 

dag @HeidiE Heidi , ik zit in hetzelfde schuitje als @JVerhoye , it ticket is aangemaakt vr n issue , dit ticketnr staat in mijn profiel.

 

ik krijg geen enkele deftige uitleg op chat of 0800 lijnen. 22 sep was n utoptie en had ik geen Iphone verwacht maar zou toch wel iets van indifcatie wille. Of het in orde komt . Groeten en bedankt.

Reputatie 3
Badge

Proximus doet dit ieder jaar opnieuw; ze beliegen de mensen; ze maken u wijs dat het in voorraad is maar dat is helemaal niet het geval ze. Daarom zullen vele mensen nog weken mogen wachten op hun toestel en mss nog langer dan dat.

Reageer