Vraag

Iphone 14 pro max 256 gb

  • 29 September 2022
  • 31 reacties
  • 441 Bekeken

Beste,

 

Ik zag deze morgend dat de zwarte versie terug in voorraad was,deze meteen betaald en besteld met een abonnement bij.Levering aangeduid voor aanstaande dinsdag.

Echter lees ik bij veel mensen die het zelfde gedaan hebben waar de iphone nog steeds niet geleverd is.

R4WEBSHOP015605873

Dit is mijn bestelnummer.


31 reacties

@Skully

had je copies van je id-card doorgestuurd naar doc@proximus.com?

groeten

Tina

Mijn originele bestelling van 10 september is geannuleerd geweest zonder mijn medeweten, ben er toevallig de laatste dag van de pre-order achtergekomen. Raar want ik ben al 4-5 jaar klant en toen heb ik toch nog nooit problemen gehad met mijn ID, maar soit.

 

Heb de iPhone dan via mijn vriendin kunnen pre orderen op de 15de september. R4WEBSHOP015454869. Indien u hierover een update kan geven zou leuk zijn. 

@Kenzo_verraes

sommige types gsm zijn wel voldoende in voorraad, en sommige types niet,

daar kan niemand iets aan doen… 

 

Dat kan ik uiteraard begrijpen. Het enige wat ik niet kan begrijpen is dat jullie niet weten wanneer er terug voorraad binnenkomt. Kan mij niet voorstellen dat er tussen Apple en proximus (toch wel grote bedrijven denk ik dan) geen duidelijke afspraken gemaakt worden. Hoogstwaarschijnlijk mogen jullie dat ook niet zeggen van hogeraf, want het is gemakkelijker om te zeggen “wij weten het niet” zodat de klant blijft wachten en niet annuleert ipv te zeggen “eind oktober/ begin november” zoals het geval bij Apple zelf is, want dan zouden er veel klanten de klantendienst overspoelen met klachten. 

@Kenzo_verraes

sommige types gsm zijn wel voldoende in voorraad, en sommige types niet,

daar kan niemand iets aan doen… 

 

Toevallig ook had ik ook zwart besteld. En jawel jullie kunnen daar aan doen want jullie weten dat het elk jaar het zelfde is. Dan weten jullie ook al dat jullie minder bestellingen moeten aannemen. Maar het gene wat jullie alleen telt is geld en jullie klanten kunnen stikken.

Reputatie 7
Badge +3

@Skully 

bestelling gevonden: nog niet in voorraad; sorry

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Hebt gij nu eigenlijk een mail ontvangen van bpost en om hoelaat of stonden ze ineens met een pakje voor uw deur zonder dat je het verwachtte? 

Was allesinds wel in voorraad toen ik hem bestelde. 
 

groeten

 

Daar had je je eigenlijk al op moeten voorbereiden. Het is schandalig hoe proximus deze pre order/ iphone 14 verkoop heeft aangepakt. Ikzelf ben nog steeds aan het wachten (3 weken na de bestelling) en zal wss pas in het beste geval eind deze maand de iPhone ontvangen.  Om dan als proximus zijnde op de site te vermelden dat enkelen terug in stock zijn (want ze waren eerst allemaal uitverkocht), klanten deze dan kopen en dan nadien terug af te komen met “ahja er is toch geen stock” zou eens grondig onderzochte moeten worden door testaankoop. 

Hallo,

mag ik vragen of je ondertussen je iPhone al hebt ontvangen?

groetjes

Reageer