ik heb op 27/3 een iphone 11 besteld. normaal werd die vandaag geleverd. 31/3.
niets gezien.. naar proximus gebeld, en het pakket had vertraging.. ze konden mij niet vertellen wanneer die aan kwam.. wat nu?
mvg Femke brams
ik heb op 27/3 een iphone 11 besteld. normaal werd die vandaag geleverd. 31/3.
niets gezien.. naar proximus gebeld, en het pakket had vertraging.. ze konden mij niet vertellen wanneer die aan kwam.. wat nu?
mvg Femke brams
Vul je je profiel verder aan met klantgegevens ?
een order nummer ?
Dan kunnen we wellicht verder nakijken
groetjes
Tina
ik heb het doorgestuurd
https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl
Het klopt inderdaad dat leveringen momenteel vertraging kunnen oplopen. Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
hey, danku. mijn vraag was of u toevallig wist wanneer die dan aankwam? mvg
Beste,
ik heb 28 mei een iPhone 11 besteld maar nog altijd geen levering gehad volgens de klantenservice zou die gisteren geleverd zijn maar niks ontvangen zelfs geen trake en tracé nummer van mijn bestelling. Wie kan mij helpen aub.
ellen
Klopt het dat je deze bestelling hebt gedaan voor het gsm-nummer in het pack eindigend op 460? Hier loopt momenteel nog een gecombineerd aanbod op met een Apple iPhone 8. Wens je deze stop te zetten? Ben je akkoord met de restwaarde dat aangerekend zal worden voor het verbreken van dit contract? Deze kost kan je checken via MyProximus. Wens je het abonnement Mobilus XL Unlimited te behouden?
Bedankt voor de info.
Groetjes,
Antonella
Geachte ik heb een i phone 11 besteld
En nog steeds niks ontvangen binst ik op 6 juni alles betaald heb En als je bel open ze een klachtformulier en zeggen dat ze je gaan terug bellen en je oor er niks meer van echt schandalig
Dag
Geachte
Mijn orde nummer is R000000110000FCTLF-1
Dossier 45588777 werd hiervoor inderdaad op 11/07/20 opgemaakt, ik vraag om je zo snel mogelijk te contacteren! Groetjes, Heidi
Stuur ik betalingsbewijs ook door of is dit niet nodig
Mvg
De bevoegde dienst laat je weten wat ze precies nodig hebben!
Hello waar vin ik het mail aderes van de dienst om mijn betalingsbewijsje door te mailen
Mvg
dit kun je via doc@proximus.com
Geachte
Mijn nummer is 0474425031
Het is altijd beter van geen privé gegevens op een openbaar forum te posten maar die in je forum profiel te zetten in één van de tekstvelden die aangeduid staan als privé zodat alleen de proximus medewerkers zelf die kunnen lezen.
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Beste kan je zien waneer de levering plaats vin mijn nummer is 047442**** ik heb alles door gemaild
Mvg
Het zal waarschijnlijk voor morgen zijn als hier iemand van proximus zelf de draad opneemt en de achterliggende diensten terug bereikbaar zijn.
Beste
hiervoor is dossier 45588777 in behandeling. Onze collega kijkt alles na en zal je informeren zo gauw er update is. Wordt vervolgd.
Excuses voor het wachten
Groetjes
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.