Skip to main content
Vraag

internet+ tv pack stopzetten/producten terugstuen


Beste Proximus Forum,

Ik vroeg mij af ben ik verplicht om de gehuurde producten terug te sturen via de post of kan ik die inleveren bij een lokale Proximus shop?.

 

stel dat ik ze moet opsturen mogen jullie gerust een ticket maken zo dat ik het kan verzenden via de postkantoor.

 

vriendelijke groeten 

Maxime Horemans

18 reacties

Martin
  • 32667 reacties
  • 10 februari 2022

ter info: hier al van verschillende leden gelezen dat je ze kunt binnenbrengen in een Proximus shop, best bewijs vragen van wat je ingeleverd hebt.


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 10 februari 2022
Martin schreef:

ter info: hier al van verschillende leden gelezen dat je ze kunt binnenbrengen in een Proximus shop, best bewijs vragen van wat je ingeleverd hebt.

Dankjewel voor de snelle reactie op mijn vraag.

Vriendelijke groeten 

Maxime Horemans


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 10 februari 2022

Dag @Negenduust91 in principe maken wij labels aan om huurapparatuur terug te zenden via de post. Niet al onze verkooppunten nemen huurapparatuur aan. Laat je ons weten voor welke apparatuur je retourlabels nodig hebt? Groetjes, Heidi


Martin
  • 32667 reacties
  • 10 februari 2022

@HeidiE het klopt het volgende werd hier ook gepost door een collega van u 

Echter in de weinige gevallen waar een label ontbreekt, mag dit uitzonderlijk wel nog binnengebracht worden in de shop. Daarom kijken wij het liever eerst na zodat we zwart op wit de klant kunnen doorverwijzen naar de shop.


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 10 februari 2022
HeidiE schreef:

Dag @Negenduust91 in principe maken wij labels aan om huurapparatuur terug te zenden via de post. Niet al onze verkooppunten nemen huurapparatuur aan. Laat je ons weten voor welke apparatuur je retourlabels nodig hebt? Groetjes, Heidi

 

beste heidie

 

thuis bij mij heb ik een modem van jullie en het toestel voor tv te kunnen kijken + 1 wifi booster.

 

vriendelijke groeten

Maxime horemans


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 10 februari 2022

Dag Maxime, deze apparatuur staat niet op jouw naam? Of heb je zelf ook een klantnummer en wil je dat dan toevoegen in je klantprofiel? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 10 februari 2022
HeidiE schreef:

Dag Maxime, deze apparatuur staat niet op jouw naam? Of heb je zelf ook een klantnummer en wil je dat dan toevoegen in je klantprofiel? Groetjes, Heidi

Nee die staan helaas op mijn vader zijn naam.

 

> Zie de foto over dit soort producten gaat het 

 


Martin
  • 32667 reacties
  • 10 februari 2022

Ter info: het gaat om een Bbox / Wifibooster / V5Compact blijkbaar 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 10 februari 2022

@Negenduust91 jullie willen internet en TV ook laten stopzetten? In dat geval volg je best deze link: Abonnementen opzeggen | Proximus 


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 10 februari 2022
HeidiE schreef:

@Negenduust91 jullie willen internet en TV ook laten stopzetten? In dat geval volg je best deze link: Abonnementen opzeggen | Proximus 

die is al stopgezet door een medewerker via de facebook messenger, helaas heb ik nog altijd niet de mail ontvangen in mijn spambox waarbij het label is opgemaakt. ,want de persoon had gezegd dat ik het moet opsturen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 10 februari 2022

Dag @Negenduust91 de labels werden vanmiddag verzonden, die zouden dus zeker vanavond in jullie mailbox moeten zitten! Check ook de spamfolder. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 10 februari 2022
HeidiE schreef:

Dag @Negenduust91 de labels werden vanmiddag verzonden, die zouden dus zeker vanavond in jullie mailbox moeten zitten! Check ook de spamfolder. Groetjes, Heidi

dankjewel heidie voor de snelle reactie ,want ik was al ongerust dat de mail mogelijk niet verzonden was , mee dat ik in het verleden al veel problemen heb gehad met de klantendienst van proximus zelf.

groetjes, maxime 


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 11 februari 2022

De veel belovende email met de bijlage in van de labels heb ik bij deze niet ontvangen in mijn spam mailbox. , & bellen naar de klantendienst ga ik zeker niet doen dan ik moet 85keer mijn verhaal opnieuw gaan uitleggen. ,dus als jullie het labels willen verzonden gelieve dit te doen op de email die hier op gelinkt is.


Martin
  • 32667 reacties
  • 11 februari 2022

FYI: zet voor alle duidelijkheid het mailadres waar ze de labels moeten sturen in het tekstveld “ticket” 

in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.  In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 11 februari 2022
Martin schreef:

FYI: zet voor alle duidelijkheid het mailadres waar ze de labels moeten sturen in het tekstveld “ticket” 

in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.  In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

 

De aanpassingen is gebeurd!


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 14 februari 2022

@Negenduust91 

herverzending gedaan naar je msn mail.

kan je kijken?

groeten

Tina


  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 14 februari 2022

Beste Tina, 

 

Afgelopen zaterdag heb ik terug contact opnemen met jullie via fb, ze hebben mij de papieren bezorgd via mail en het grief dat jullie nog moesten terug brengen is vandaag om 10u toegekomen in Charleroi.

 

Vriendelijke groeten 

Maxime 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 14 februari 2022

@Negenduust91 

ok, prima, fijn dat het opgelost is, dank voor feedback