Vraag

installatie na verhuis

  • 2 April 2021
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Hallo, ik heb een vervelend probleem. Wij zijn onlangs verhuist en had een afspraak gemaakt dat ze Proximus gingen verplaatsen naar ons nieuw adres. Deze ging door op 15 maart. Er zijn die dag mensen gekomen om Proximus te installeren buiten(een lasser) en later die dag ging er nog iemand komen om dan binnen het internet te installeren. Die persoon had die dag blijkbaar een tijd tekort en is niet komen opdagen. Ik heb al meerdere keren gebeld en er werd iedere keer een belofte gemaakt dat we gingen gecontacteerd worden voor een nieuwe afspraak te maken, maar tot heden nog niks gehoord. Ik ben het een beetje beu om terug te bellen en heel de situatie iedere keer uit te moeten leggen om dan toch geen positief resultaat te kunnen bekomen. We hebben nu nog steeds geen internet wat heel vervelend is, want ik heb het nodig voor mijn werk. Vanessa


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Wante 

Beste,

dit is inderdaad zeer vervelend. Excuses.

Ik merk dat een collega de problemen met nieuwe afspraak heeft opgepikt;

ik heb haar gevraagd je te contacteren.

Hopelijk komt het snel in orde, we duimen alvast ?! 

vriendelijke groeten

Tina

ik heb ook dit probleem elke keer wordt de afspraak verplaatst en dit al sinds eind februari en ben benieuwd waneer ik eindelijk internet krijg

Reputatie 7
Badge +3

@luca11  Dag ik heb hiervoor dossier 48010003 aangemaakt. Men gaat u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Reageer