Hallo, ik heb een vervelend probleem. Wij zijn onlangs verhuist en had een afspraak gemaakt dat ze Proximus gingen verplaatsen naar ons nieuw adres. Deze ging door op 15 maart. Er zijn die dag mensen gekomen om Proximus te installeren buiten(een lasser) en later die dag ging er nog iemand komen om dan binnen het internet te installeren. Die persoon had die dag blijkbaar een tijd tekort en is niet komen opdagen. Ik heb al meerdere keren gebeld en er werd iedere keer een belofte gemaakt dat we gingen gecontacteerd worden voor een nieuwe afspraak te maken, maar tot heden nog niks gehoord. Ik ben het een beetje beu om terug te bellen en heel de situatie iedere keer uit te moeten leggen om dan toch geen positief resultaat te kunnen bekomen. We hebben nu nog steeds geen internet wat heel vervelend is, want ik heb het nodig voor mijn werk. Vanessa
Bladzijde 1 / 1
Beste,
dit is inderdaad zeer vervelend. Excuses.
Ik merk dat een collega de problemen met nieuwe afspraak heeft opgepikt;
ik heb haar gevraagd je te contacteren.
Hopelijk komt het snel in orde, we duimen alvast ?!
vriendelijke groeten
Tina
ik heb ook dit probleem elke keer wordt de afspraak verplaatst en dit al sinds eind februari en ben benieuwd waneer ik eindelijk internet krijg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.