@Daan2323
Hallo, zeer spijtig dit te horen. Als ik jou was, zou ik echter mijn klantennummer hier verwijderen, want dit is een publiekb forum en het in je profiel zetten dat alleen door Proximus medewerkers gezien wordt. Je hebt tot een uur om het te wiizigen. Anders zullen Proximus medewerkers het wel voor jou doen. @AntonellaD misschien.
Aanpassing: prima, het is al gebeurd.
Sterkte en spoedig herstel!
Daan, alvast bedankt voor het ons te melden.
We doen het nodige om de persoon in kwestie te verwittigen.
We blijven alle nodige stappen ondernemen om zowel de veiligheid van onze klanten als ons personeel te garanderen.
Alvast een spoedig herstel gewenst van ons!
Ik zou Proximus aanbevelen om veiligheidsvoorschriften aan hun personeel mee te geven, ook aan zelfstandigen die voor Px werken. Mijn thuishulp kent dat van buiten. En doet het ook, dat is gewoon uw klanten respecteren vind ik.
Dat zal het probleem niet zijn dat ze de regels niet kennen maar ze consequent toepassen dat is nog heel wat anders ….
Regels die je afkondigt moet je ook al eens controleren,