Beste,
Nadat een andere provider mij niet kon verder helpen op mijn nieuw adres, ben ik overgeschakeld naar Proximus. Hier worden mij beloftes gemaakt om snel met mij contact op te nemen voor installatie, aangezien ik 3 schoolgaande kinderen heb en zelf ook van thuis uit werk. Helaas krijg ik iedere dag wel een ander verhaal te horen maar weet ik nog steeds niet wanneer er een technieker bij ons zou langs komen. Is er niemand die mij kan verder helpen en mij kan zeggen wanneer ik mijn kinderen opnieuw tv kan laten zien,hun schoolwerk kan laten doen en ik terug van thuis kan werken? Er is ons al van alles beloofd maar wanneer ik iemand van de klantendienst hiermee confronteer, legt men de telefoon zelfs dicht. Nochtans blijf ik heel vriendelijk. Dus is er aub iemand die mij kan zeggen wanneer wij ten vroegste een afspraak kunnen hebben? Is er iemand die ook zo onvriendelijk al is behandeld als nieuwe klant? Er werd ons een TB beloofd om even te overbruggen,hier ben ik zelfs tot driemaal toe voor naar de winkel moeten gaan omdat het steeds gedeactiveerd werd.