Skip to main content

Op 28/01/2020 een aspraak gemaakt in het proximus center voor een installatie voor tv en internet via fiber kabel in mijn nieuwbouwwoning (samen met mijn abonnement voro de smartphone en netflix). 

Ze konden mij pas ten vroegste op 03/03/2020! helpen met de installatie omdat er een fiber lasser moest komen. 

Zo gezegd zo gedaan. Kreeg vorige week een sms’je met de bevestiging dat ze tussen 08u00 en 17u00 komen (ze gaan ook nog bellen een half uur voor de komst). 

Vandaag hele dag zitten wachten op een telefoontje maar niets… meermaals naar de klantendienst gebeld maar deze konden me niet verder helpen. ondertussen was het al 18 uur door en voor de 5e maal gebeld. Mevrouw aan de telefoon was bereid te zoeken of ze de installateur kon bereiken maar ze kon niet in deze gegevens. Installateur stond nog steeds gedispatched om langs te komen maar ze zei dat dit hoogstwaarschijnlijk niet meer zou zijn vandaag. Enige wat ze konden doen voor mij is mijn afspraak annuleren en een ticket aanmaken… Oke denk ik dan en nu? 

Ze gaan me asap terug bellen voor een nieuwe afspraak… gaat dit ook weer 5-6 weken duren? en zal ik deze dag dan weer een hele dag mogen wachten en niemand zien? 

Hoe zal ik worden verder geholpen dat ik toch asap tv en internet heb bij mij in huis?

MVG

Beste Heidi, 

Speciaal weer dag gewacht… en voor wat? voor niks!!! wederom valse beloftes….

Dinsdag krijg ik inderdaad een sms… dat ik zelf mijn afspraak heb geannuleerd (helemaal niet waar).

Zelf weer maar eens voor de 10e keer ofzo naar de klantendienst gebeld. Ja meneer ten gevolge van coronavirus… (dacht dat de maatregelen pas de dag erna  van toepassing waren maar soit)…

Weer nog een gebeld en ze gingen me zoals altijd terug bellen (als ik zelf niet bel komt er niets van in huis)

Oke alle begrip dat het Coronavirus zich voordoet… echt wel. maar op de site moet men dat geen bedrieglijke reclame maken dat er geen installaties gebeuren buiten verhuis of dringende gevallen

Mijn werkgever legt me thuiswerk op en dit kan dus niet. ik mag niet bij men ouders thuis gaan werken omdat dit geen verplaatsing is dat toegestaan is… 

Zelf wederom gebeld (alle geluk dat dit een gratis nummer is anders was ik al arm van de telefoontjes) en nu hebben ze me een afspraak gezet op 23/04… tegen dan is het misschien niet meer nodig… tegen dan werk ik misschien niet meer in het bedrijf als het zo verder gaat of maken ze me technisch werkloos met verlies van alle premies!

Wat kunnen we hier aan doen??? en niet beginnen over compensaties want daar heb ik denk ik al lang recht op aangezien ik al aan het wachten ben van 28/01/2020!!!

Dank u voor alle tijd en moeite die ik al verloren ben...