Beantwoord

Iemand zijn Iphone ontvangen?

  • 10 October 2023
  • 82 reacties
  • 1154 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Heeft er ondertussen al iemand zijn pre order ontvangen? Zo ja welke iPhone 15 en hoeveel GB? Hier nog steeds aan het wachten om de 15pro 128GB Blue Titanium

icon

Beste antwoord door Dimi2010 11 October 2023, 08:19

Bekijk origineel

82 reacties

Reputatie 2

Nog geen mensen hem ontvangen? Klantendienst blijft hetzelfde zeggen. Alé, ze zeggen allemaal een verschillende versie! Kwaad word ik ervan. Heb geduld, veel geduld. Maar ze mogen nu wel eens in actie schieten!! Bende bedriegers

Nope

 

Dit wisten we allemaal al 😅 Hij/Zij was wel vriendelijk zo te zien

Ja dat dacht ik dus ook.. 

Reputatie 2

Dankzij bestelling van mijn nieuwe bedrijfswagen heb ik sinds toen nog meer geduld gekregen 🤭. Aftellen nog 13 maanden te gaan 🤣 Als ik niet vóór mijn auto telefoon krijg? Dan parkeer ik op 12e maand mijn wagen in het gebouw binnen bij PX. 


Ps. Dit is een grapje natuurlijk 🫣

Reputatie 1

Ik heb net een mail van Bpost gehad, heb de iPhone 15 pro 128 GB blauw besteld op 21 september … Hopelijk komt deze ook daadwerkelijk aan!

Reputatie 4
Badge

@maties.vm 

Hopelijk! Tenminste iemand met goed nieuws ☺️

Reputatie 4
Badge

iemand nog een mail gehad?

Nope heb de iPhone 15 pro Max White tit 256gb besteld…

Zich niet eens meer voorstellen 

Reputatie 3
Badge

Ik heb net een mail van Bpost gehad, heb de iPhone 15 pro 128 GB blauw besteld op 21 september … Hopelijk komt deze ook daadwerkelijk aan!

Ik heb de mijne besteld op de 20ste.. niks ontvangen hier. Hopelijk jij goed nieuws

Reputatie 2

iemand nog een mail gehad?

Nope

Reputatie 4
Badge

@Wachtende 

En toch konden mensen gisteren rustig bestellen, zijn ze wel echt bezig met pre-orders lol? & Ze zijn ons beu.

@WanPan 

Misschien vanavond… Je weet nooit. Welke had je besteld?

@Kelvintjeuh 

Had je zelfde besteld?

Reputatie 3
Badge

@Wachtende

En toch konden mensen gisteren rustig bestellen, zijn ze wel echt bezig met pre-orders lol? & Ze zijn ons beu.

@WanPan

Misschien vanavond… Je weet nooit. Welke had je besteld?

@Kelvintjeuh

Had je zelfde besteld?

Ja ik had de 15 pro blue titanium besteld van 128gb

iemand nog een mail gehad?

Nee… kword er ambetant van hahha

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

Ook raar, misschirn vanavond een mail? Je weet nooit!

& @Elise1999 

Je bent niet alleen, beter regelen ze het snel. Ben het wachten beu aan het worden

Reputatie 3
Badge

@Kelvintjeuh

Ook raar, misschirn vanavond een mail? Je weet nooit!

@Elise1999 

Je bent niet alleen, beter regelen ze het snel. Ben het wachten beu aan het worden

Mss. Nu wel eens goed nieuws gekregen. Zopas terug eens gebeld en die vrouw zei dat mijn toestel al in het depot is.. moet enkel nog verdeeld worden en aan bpost gegeven worden. Ik vroeg bent u dat zeker want ik krijg steeds andere verhalen te horen. Ze antwoordde dat ze weet waar ze moet kijken na 20j te werken bij Proximus..

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

Zeiden ze gisteren ook in de chat tegen mij, maar toch ik twijfel of mijne er wel tussenzit. Was een van de laatsten door het twijfelen maar hoop doet leven. Ik hoop dat haar informatie effectief klopt en je dan vanavond of morgen een mailtje ontvangt!

Reputatie 3
Badge

@Kelvintjeuh

Zeiden ze gisteren ook in de chat tegen mij, maar toch ik twijfel of mijne er wel tussenzit. Was een van de laatsten door het twijfelen maar hoop doet leven. Ik hoop dat haar informatie effectief klopt en je dan vanavond of morgen een mailtje ontvangt!

Ik hoop het ook. Geeft me terug een beetje hoop. Maar het volledig geloven doe ik al lang niet meer. Eerst degelijk het mailtje van bpost, dan pas geloof ik het

Reputatie 4
Badge

Ja, mijn informatie was vals gister. Zonet Proximus eens gestuurd en als antwoord “Klopt niet, we hebben deze toestel niet ontvangen. Maar dat ze wel de Blue Titanium in een beperkte voorraad hebben dus @Kelvintjeuh dat is wel goed nieuws voor jou 

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh

Zeiden ze gisteren ook in de chat tegen mij, maar toch ik twijfel of mijne er wel tussenzit. Was een van de laatsten door het twijfelen maar hoop doet leven. Ik hoop dat haar informatie effectief klopt en je dan vanavond of morgen een mailtje ontvangt!

Ik hoop het ook. Geeft me terug een beetje hoop. Maar het volledig geloven doe ik al lang niet meer. Eerst degelijk het mailtje van bpost, dan pas geloof ik het

Mijn hoop is weg voor deze week, gewoon in een keer weggenomen 😂 Maar was al een wonder dat ze het zouden leveren joh :) 

Reputatie 3
Badge

Ja, mijn informatie was vals gister. Zonet Proximus eens gestuurd en als antwoord “Klopt niet, we hebben deze toestel niet ontvangen. Maar dat ze wel de Blue Titanium in een beperkte voorraad hebben dus @Kelvintjeuh dat is wel goed nieuws voor jou 

En welke heb jij besteld? 

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

iPhone 15 Pro 128 Gb Natural Titanium 

Gisteren als antwoord “We hebben het in voorraad, ik kan het zien”. Vandaag als antwoord “Ze gaven valse informatie, we hebben het niet”. 

De perfecte klantenservice!

Reputatie 2

@Wachtende

En toch konden mensen gisteren rustig bestellen, zijn ze wel echt bezig met pre-orders lol? & Ze zijn ons beu.

@WanPan

Misschien vanavond… Je weet nooit. Welke had je besteld?

@Kelvintjeuh

Had je zelfde besteld?

Ja ik had de 15 pro blue titanium besteld van 128gb

Ik ook dezelfde, zal een kaarsje branden 🤪

Reputatie 2

@esgsel1 dezelfde als van jou alleen op 18e besteld.

Reputatie 4
Badge

@WanPan 

Ja, gaat nog even duren voor ons… Wel raar, ik zag dat iemand 19/09 had besteld en heeft ontvangen, werken ze dan niet op volgorde?

Reputatie 3
Badge

Het enigste dat ik kan zien is via mijn mails naar deze forum, anders kan ik precies niks meer zien om de site van Proximus?? 

 

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

Ze waren ons zo beu dat ze website hebben platgelegd 😂😢

Reageer