Heeft er ondertussen al iemand zijn pre order ontvangen? Zo ja welke iPhone 15 en hoeveel GB? Hier nog steeds aan het wachten om de 15pro 128GB Blue Titanium
Ze waren ons zo beu dat ze website hebben platgelegd
Kan jij er ook niet op?
Ze waren ons zo beu dat ze website hebben platgelegd
Kan jij er ook niet op?
Niemand kan erop
inderdaad :
proximus.be is NIET-ACTIEF
Onze server in de VS heeft geen toegang tot je website, er is waarschijnlijk iets mis…
proximus.be server kan overbelast, offline of onbereikbaar zijn door een netwerkprobleem, storing of website onderhoud....Controleer later de status van de site nogmaals
Ja, gaat nog even duren voor ons… Wel raar, ik zag dat iemand 19/09 had besteld en heeft ontvangen, werken ze dan niet op volgorde?
Hoe dan !!!
Ja, gaat nog even duren voor ons… Wel raar, ik zag dat iemand 19/09 had besteld en heeft ontvangen, werken ze dan niet op volgorde?
Hoe dan !!!
Geen idee, op franse forum had iemand het ontvangen. Allersinds als het de Pro 128 GB Natural Titanium is
Hoe dan !!!
Geen idee, op franse forum had iemand het ontvangen. Allersinds als het de Pro 128 GB Natural Titanium is
The time has come ,to lipsync ,fooooor youuuur Liiiiiphone!!
Hoe dan !!!
The time has come ,to lipsync ,fooooor youuuur Liiiiiphone!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.