Skip to main content

Heeft er ondertussen al iemand zijn pre order ontvangen? Zo ja welke iPhone 15 en hoeveel GB? Hier nog steeds aan het wachten om de 15pro 128GB Blue Titanium

@Kelvintjeuh

Ze waren ons zo beu dat ze website hebben platgelegd 😂😢

Kan jij er ook niet op?

@Kelvintjeuh

Ze waren ons zo beu dat ze website hebben platgelegd 😂😢

Kan jij er ook niet op?

Niemand kan erop

inderdaad :

proximus.be is NIET-ACTIEF

Onze server in de VS heeft geen toegang tot je website, er is waarschijnlijk iets mis…

proximus.be server kan overbelast, offline of onbereikbaar zijn door een netwerkprobleem, storing of website onderhoud....Controleer later de status van de site nogmaals

@WanPan

Ja, gaat nog even duren voor ons… Wel raar, ik zag dat iemand 19/09 had besteld en heeft ontvangen, werken ze dan niet op volgorde?

Hoe dan !!!

@WanPan

Ja, gaat nog even duren voor ons… Wel raar, ik zag dat iemand 19/09 had besteld en heeft ontvangen, werken ze dan niet op volgorde?

Hoe dan !!!

Geen idee, op franse forum had iemand het ontvangen. Allersinds als het de Pro 128 GB Natural Titanium is

@WanPan

Hoe dan !!!

Geen idee, op franse forum had iemand het ontvangen. Allersinds als het de Pro 128 GB Natural Titanium is

The time has come ,to lipsync ,fooooor youuuur Liiiiiphone!!

@WanPan

Hoe dan !!!

The time has come ,to lipsync ,fooooor youuuur Liiiiiphone!!

😂😂😂

Reageer