Beantwoord

Iemand zijn Iphone ontvangen?

  • 10 October 2023
  • 82 reacties
  • 1154 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Heeft er ondertussen al iemand zijn pre order ontvangen? Zo ja welke iPhone 15 en hoeveel GB? Hier nog steeds aan het wachten om de 15pro 128GB Blue Titanium

icon

Beste antwoord door Dimi2010 11 October 2023, 08:19

Bekijk origineel

82 reacties

Reputatie 3

Heeft er ondertussen al iemand zijn pre order ontvangen? Zo ja welke iPhone 15 en hoeveel GB? Hier nog steeds aan het wachten om de 15pro 128GB Blue Titanium

Nee nog steeds aan het wachten op de roze iPhone 15 128gb 

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

Huh, ben zeker dat paar dagen geleden de Pro in Blue titanium je gewoon kon bestellen. Wat een joke dit! Ik wacht op de Pro Natural Titanium 128 GB


Reputatie 1

@Kelvintjeuh

Huh, ben zeker dat paar dagen geleden de Pro in Blue titanium je gewoon kon bestellen. Wat een joke dit! Ik wacht op de Pro Natural Titanium 128 GB


Ik Wacht op de witte pro 128 GB.

heb wel van iemand gehoord dat de levering nog 3 of 4 maanden kan duren

Reputatie 2

@Kelvintjeuh

Huh, ben zeker dat paar dagen geleden de Pro in Blue titanium je gewoon kon bestellen. Wat een joke dit! Ik wacht op de Pro Natural Titanium 128 GB


Ik Wacht op de witte pro 128 GB.

heb wel van iemand gehoord dat de levering nog 3 of 4 maanden kan duren

Uhm de witte Pro is momenteel op voorraad bij Proximus...

Reputatie 3

@Kelvintjeuh

Huh, ben zeker dat paar dagen geleden de Pro in Blue titanium je gewoon kon bestellen. Wat een joke dit! Ik wacht op de Pro Natural Titanium 128 GB


Ik Wacht op de witte pro 128 GB.

heb wel van iemand gehoord dat de levering nog 3 of 4 maanden kan duren

Uhm de witte Pro is momenteel op voorraad bij Proximus...

Ja ik zie veel iPhones op voorraad staan. Degene die ik besteld heb ook. Dus vind het raar 

Reputatie 3
Badge

@Kelvintjeuh

Huh, ben zeker dat paar dagen geleden de Pro in Blue titanium je gewoon kon bestellen. Wat een joke dit! Ik wacht op de Pro Natural Titanium 128 GB


Ik Wacht op de witte pro 128 GB.

heb wel van iemand gehoord dat de levering nog 3 of 4 maanden kan duren

Uhm de witte Pro is momenteel op voorraad bij Proximus...

Ja ik zie veel iPhones op voorraad staan. Degene die ik besteld heb ook. Dus vind het raar 

Ja idd de witte en zwarte van 128GB is beschikbaar. De blauwe en naturel niet. Normaal zou je vanavond toch een mailtje moeten ontvangen van Bpost met tracking code. Laat je ons iets weten nog vanavond? 

Reputatie 2

@Kelvintjeuh

Huh, ben zeker dat paar dagen geleden de Pro in Blue titanium je gewoon kon bestellen. Wat een joke dit! Ik wacht op de Pro Natural Titanium 128 GB


Ik Wacht op de witte pro 128 GB.

heb wel van iemand gehoord dat de levering nog 3 of 4 maanden kan duren

Uhm de witte Pro is momenteel op voorraad bij Proximus...

Ja ik zie veel iPhones op voorraad staan. Degene die ik besteld heb ook. Dus vind het raar 

We zouden allemaal massaal moeten annuleren. Ze zullen het dan wel eens leren om duidelijk te communiceren en eerlijk te handelen met de orders...

Reputatie 4
Badge

Wie weet ontvangen we allemaal van de week een Bpost track&trace
 Ik blijf positief! En al zit ik er niet tussen, hopelijk iemand van jullie wel.

Reputatie 4
Badge

@Masterchiefs444

😂😂😂 Als het nog lang duurt is dat het plan

Reputatie 4
Badge

Bol.com heeft wel de Natural Titanium op voorraad, staat zelfs zaterdag voor levering
 đŸ„č Hopelijk heeft Proximus ook een voorraad ontvangen.

Reputatie 3

Bol.com heeft wel de Natural Titanium op voorraad, staat zelfs zaterdag voor levering
 đŸ„č Hopelijk heeft Proximus ook een voorraad ontvangen.

Ik snap echt niet dat ze niet op de hoogte zijn van leveringen. 

Reputatie 3
Badge

Bol.com heeft wel de Natural Titanium op voorraad, staat zelfs zaterdag voor levering
 đŸ„č Hopelijk heeft Proximus ook een voorraad ontvangen.

Ik snap echt niet dat ze niet op de hoogte zijn van leveringen. 

Snap het ook niet. En als je vraagt of ze voorraad is, dan gaan ze kijken of de manier zoals wij kijken. Gewoon op de website. Ik zag dat iPhone 15 pro black en White beschikbaar is in 128gb, dus deze zijn beschikbaar en de blauwe en naturel is niet in voorraad, maar vraag me dan af, normaal moeten ze daar ook leveringen van gehad hebben en, maar niet in voorraad omdat het eerst word opgestuurd naar de pre orders?  

Reputatie 3

Bol.com heeft wel de Natural Titanium op voorraad, staat zelfs zaterdag voor levering
 đŸ„č Hopelijk heeft Proximus ook een voorraad ontvangen.

Ik snap echt niet dat ze niet op de hoogte zijn van leveringen. 

Snap het ook niet. En als je vraagt of ze voorraad is, dan gaan ze kijken of de manier zoals wij kijken. Gewoon op de website. Ik zag dat iPhone 15 pro black en White beschikbaar is in 128gb, dus deze zijn beschikbaar en de blauwe en naturel is niet in voorraad, maar vraag me dan af, normaal moeten ze daar ook leveringen van gehad hebben en, maar niet in voorraad omdat het eerst word opgestuurd naar de pre orders?  

Ik vind het allemaal heel raar. Hoop echt dat iedereen snel geholpen word 

Ik heb vandaag de factuur van mijn iPhone pro Max ontvangen, vorige week 04/10 heb ik track and trace code ontvangen van bpost
 maar tot op vandaag nog steeds geen telefoon 😂 ik begin mij nu toch wel vragen te stellen
.

Reputatie 4
Badge

Ik heb vandaag de factuur van mijn iPhone pro Max ontvangen, vorige week 04/10 heb ik track and trace code ontvangen van bpost
 maar tot op vandaag nog steeds geen telefoon 😂 ik begin mij nu toch wel vragen te stellen
.

Je hebt een track en trace ontvangen, maar kan niet volgen? Beter stuur of bel je Proximus eens! Straks zijn ze je pakketje kwijt.

Ik heb vandaag de factuur van mijn iPhone pro Max ontvangen, vorige week 04/10 heb ik track and trace code ontvangen van bpost
 maar tot op vandaag nog steeds geen telefoon 😂 ik begin mij nu toch wel vragen te stellen
.

Je hebt een track en trace ontvangen, maar kan niet volgen? Beter stuur of bel je Proximus eens! Straks zijn ze je pakketje kwijt.

Heb ik al meerdere keren gedaan
 bij Proximus blijft het staan op mijn pakketje wordt klaar gemaakt. En bij bpost blijft het op verwerking staan. 
vandaag nog contact gehad met px en ze hebben beloofd om mij morgen te contacteren 

Reputatie 4
Badge

@Dimi2010 

Hopelijk hoor je er morgen dan meer over, raar wel


Ik wacht geduldig op de 15 Plus 128 GB.

is de enige kleur die nu niet op voorraad staat,
 dus als ze een levering hebben gehad hoop ik dat vandaag of morgen de mijne op komst is!

Reputatie 4
Badge

Ik wacht geduldig op de 15 Plus 128 GB.

is de enige kleur die nu niet op voorraad staat,
 dus als ze een levering hebben gehad hoop ik dat vandaag of morgen de mijne op komst is!

Ergens hopen we allemaal dat we het deze week krijgen :(

Hij is dan blijkbaar toch onderweg :-)

Reputatie 3
Badge

Hij is dan blijkbaar toch onderweg :-)

Dit is goed nieuws voor 1 van ons dan toch. Hopelijk heb je hem snel vandaag 😉

Reputatie 3

Hij is dan blijkbaar toch onderweg :-)

Oh kei goed nieuws voor jou! 

Reputatie 3

Hij is dan blijkbaar toch onderweg :-)

Oh dat is goed nieuws voor jou! 

Reputatie 4
Badge

@Dimi2010 

Tenminste iemand die hem krijgt! Blij voor je :) 

Hij is dan blijkbaar toch onderweg :-)

Oh dat is goed nieuws voor jou! 

Amai ik ga een gat in de lucht springen als ik een track en trace heb 😂

Reageer