Skip to main content
Vraag

Hoe vaak daagt een installateur niet op?

• 31 januari 2025
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Dag allemaal!

Hoe vaak daagt een installateur niet op?

Ik denk dat het vaak gebeurt. En zou dus verwachten dat bij Proximus er een process is waarmee de ontevreden klant vriendelijk (en snel) opgevangen wordt: Proximus zorgt voor een snelle nieuwe afspraak, op vraag van de klant (overmorgen om 1000hrs), zorgt dat dit vlot verloopt (met een goeie technieker) en geeft de klant een bonus (2 weken gratis internet, een Netflix account voor 6 maand,...).

Jammer genoeg is deze procedure er niet. En de enige manier om iets in gang te krijgen is via Twitter/X of via dit forum. Dat is heel erg jammer, want ik denk dat dit erg vaak gebeurt.

Ik denk dat wanneer er zulk een procedure zou zijn, zou de ontevreden klant dit probleem niet als erg ervaren, eerder als een bonus. Hij zou tegen zijn omgeving/collega’s spreken over een klein foutje, dat netjes opgelost is door Proximus, en dat hij daardoor twee maand gratis internet gekregen heeft. Eigenlijk alleen winnaars! 

Echt: Hoe vaak daagt een installateur niet op? En waarom is zulk een procedure er niet?

Groet,

Jan

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3185 reacties
  • 4 februari 2025

@elevenbits 

Jammer als je slechte ervaring hebt opgedaan.

Gelukkig gaat het vaak wél goed, maar daar merken we hier op het forum niets van.

Kan je aub je profiel gegevens verder aanvullen? 

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

zo gauw we alle info hebben gaan we navragen wat er gebeurd is.

mvg

Tina

Reageer