gewoon onmogelijk om van telenet naar proximus over te schakelen wegens onkunde helpdesc

  • 22 January 2023
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

vanaf november bezig geweest om over te schakelen van telenet naar proximus, gewoon niet te doen. 2 keer moeten bellen met medewerker, waarbij de 2 de zei dat de eerste alles verkeerd had gedaan, hij zou alles wel in orde brengen, ik moest gewoon nog bevestigen. Als ik wilde bevestigen stond er dat de periode verstreken was???????????? nog maar eens gebeld, zouden het in orde brengen. bij de 2 de keer willen bevestigen idem als bij eerste keer. afspraak gemaakt, daaaagen later bericht dat de afspraak geanulleerd was, zucht, nog maar eens gebeld, neeeneeen de afspraak geld nog steeds. ZUCHT

Na nog verschillende keren bellen, jaaajaa alles is in orde, 18 januari 2023 is de afspraak  ECHT????

NEEEN DUS, 18 januari niemand gezien, razend teruggebeld. ah neen de afspraak is geanulleerd?????

DOOR WIE????????? ik niet, me kwaad gemaakt, de operator heeft gewoon opgelegd, terug gebeld, andere operator, die zei dat de afspraak niet was opgezegd, JONGENS TOCH ZOVEEL ONKUNDE EN SLECHTE SERVICE HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT.

voor mij hoeft het niet meer, ik betaal liever iets meer bij telenet, dat wel iets in orde brengt dan zo een ellende; En er is ook geen kat die weet wanneer FIBER effectief zal werken in mijn buurt.

PROXIMUS SUCKS BIGTIME

 

 


1 reactie

Ter info: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen. 
In afwachting van een reactie voor verder onderzoek van een PX forummedewerker best  mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reageer