Hallo iedereen
Op 3 januari bestelde ik via de website van Proximus een nieuwe smartphone (OnePlus Nord 2T). Op de website staat heel duidelijk aangegeven dat er binnen de 2 dagen gratis geleverd wordt, maar dit blijkt absoluut niet het geval te zijn. Integendeel zelfs, aangezien de status van mijn levering nog steeds niet veranderd is sinds ik de bestelbevestiging ontvangen heb en ondertussen zijn we toch bijna 2 weken verder. Dit is zeer jammer, omdat ik ondertussen al bijna 20 jaar trouwe Proximus-klant ben en door Play&Gold een kortingscode had voor een Proximus-product. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik de smartphone dringend nodig heb aangezien mijn vorige het heeft begeven. Ik moet het voorlopig doen met een oude Nokia (niet eens een smartphone). Ik wil dus graag via deze wijze nagaan hoe lang ik nog op mijn smartphone zal moeten wachten, want dat het zo lang duurt, is echt niet normaal…
Misschien geef ik ook nog best mijn ordernummer door: R4WEBSHOP016554202
Hopelijk krijg ik snel meer duidelijkheid.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet
StrangeEntity
Vraag
Geen updates over levering smartphone
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.