Hallo,
Proximus heeft beloofd vandaag een installatie te doen (30.01.2025).
Ben heel de dag aanwezig geweest. Niemand is langsgekomen voor de installatie. En ik ben niet gebeld.
Dan heb ik na de afgesproken tijd (08:00 - 17:00) jullie gecontacteerd. Pas na 45 minuten kreeg ik iemand aan de lijn. Dat was Michael.
Hij vertelde dat ik door de installateur gebeld werd op xxxx.xx.xx.xx (dat is mijn nummer niet), en ook op yyyy.yy.yy.yy. Ik ben NIET gebeld.
De installateur is niet langsgeweest. Michael kon mij niet vertellen waarom.
Ik eis een afspraak volgende week vrijdag (07.02.2025) in de voormiddag (tussen 0800hrs en 1200hrs).
Blijkbaar kan dat niet? Michael is niet in staat om zulk een basistaak uit te voeren in het Proximus systeem? Ik kan zelfs geen klachtendossier openen via mijn Bizz Expert? Ik kan zelfs zijn verantwoordelijke niet spreken via de Proximus Assistant?
Michael heeft het gesprek gewoon afgebroken.
Ik ben een ontevreden klant omwille van de fout van Proximus en ik wordt zo behandeld?
Ik herhaal: ik eis een afspraak volgende week vrijdag (07.02.2025) in de voormiddag (tussen 0800hrs en 1200hrs).
Is het een futiele hoop om te verwachten dat Proximus hun fout onderkent en dat er volgende vrijdag een installateur deze slechte start omvormt tot een mooie, duurzame, lange, blije samenwerking.