Skip to main content
Vraag

Geen beloofde installatie, en abominabele opvolging via bizz expert

• 30 januari 2025
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo,

Proximus heeft beloofd vandaag een installatie te doen (30.01.2025).

Ben heel de dag aanwezig geweest. Niemand is langsgekomen voor de installatie. En ik ben niet gebeld.

Dan heb ik na de afgesproken tijd (08:00 - 17:00) jullie gecontacteerd. Pas na 45 minuten kreeg ik iemand aan de lijn. Dat was Michael.

Hij vertelde dat ik door de installateur gebeld werd op xxxx.xx.xx.xx (dat is mijn nummer niet), en ook op yyyy.yy.yy.yy. Ik ben NIET gebeld.

De installateur is niet langsgeweest. Michael kon mij niet vertellen waarom.

Ik eis een afspraak volgende week vrijdag (07.02.2025) in de voormiddag (tussen 0800hrs en 1200hrs).

Blijkbaar kan dat niet? Michael is niet in staat om zulk een basistaak uit te voeren in het Proximus systeem? Ik kan zelfs geen klachtendossier openen via mijn Bizz Expert? Ik kan zelfs zijn verantwoordelijke niet spreken via de Proximus Assistant?

Michael heeft het gesprek gewoon afgebroken.

Ik ben een ontevreden klant omwille van de fout van Proximus en ik wordt zo behandeld?

Ik herhaal: ik eis een afspraak volgende week vrijdag (07.02.2025) in de voormiddag (tussen 0800hrs en 1200hrs).

Is het een futiele hoop om te verwachten dat Proximus hun fout onderkent en dat er volgende vrijdag een installateur deze slechte start omvormt tot een mooie, duurzame, lange, blije samenwerking.

6 reacties

Martin
  • 32943 reacties
  • 30 januari 2025

@elevenbits 
Noteer best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat een PX moderator u morgen vlugger in het klantenbestand kan terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 januari 2025

Mijn klantnummer staat er toch? Ze weten toch wat ze horen te doen? Zij hebben de afspraak gemaakt en die staat nog steeds in mijn follow-up.

Martin
  • 32943 reacties
  • 30 januari 2025

Ja ik kan het ook maar doorgeven wat de PX moderatoren vragen.

We horen het dan morgen wel als één van hen reageert.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 31 januari 2025

@elevenbits  Onze excuses. De afspraak staat geboekt op 7/2/2025. Men zal u contacteren.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 februari 2025

Dag Luc,

Wanneer wordt ik gecontacteerd?

Ik heb een afspraak in de namiddag die vrijdag.

Moet ik die afzeggen omwille van Proximus’ incompetentie?

Opnieuw: wanneer wordt ik gecontacteerd?

Groet,

Jan

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 3 februari 2025

@elevenbits  Je afspraak staat op 7/2 in de voormidddag. de lasser belt je een half uur op voorhand.

Reageer