Op 1/4 kwam de technieker langs om maxi fiber te installeren, het bleek onmogelijk want fiber moest het nog aansluiten, de dag zelf is fiber het nog in orde komen brengen.
Nu het probleem is dat ik nog steeds geen aansluiting heb dus ook geen tv en internet, alle dagen al gebeld en via de chat met proximus, vandaag pas werdt het verteld dat giga onmogelijk was dat we de mega fiber moesten nemen, oke goed dan, als het niet anders kan!
In de namiddag nog eens contact opgenomen, ze komen vandaag installeren ze gaan u contacteren, wij ho super eindelijk, heel de dag gewacht, niets zoals gedacht 😡.
Nog maar eens gebeld want ja online kan ik niets opvolgen, u afspraak is geannuleerd en is pas voor de 14 de 🙄😡 maar u hebt toch de 4g modem van ons?
Ik zeg Nee nog steeds niet ontvangen ook niet!
Wordt blijkbaar morgen thuis bezorgd maar dat kan ik ook dus niet volgen, bij mij staat er alleen maar dat het in voorraad is maar nog niet verstuurd.
Ik begin er wel serieus lastig van te worden, ik regel alles op voorhand zodat ik op 1 april lekker op mijn gemak na mijn verhuis tv kon kijken maar nee niets van waar.
Dus ik weet het niet maar is er geen mogelijkheid dat ze de abonnement actief zetten en dat ik zelf mijn modem, wifi booster en decoder ga afhalen in ern proximusshop en zelf installeren?