Skip to main content

Hallo, op maandag 1 juli zijn er 2 verkopers van Proximus bij ons aan de deur geweest met de vraag of wij interesse hadden in fiber. Hier hebben we positief op gereageerd en wij gingen de week daarop gecontacteerd worden voor de installatie. Na 1 maand geduld heb ik afgelopen maandag 27/7 het heft in eigen handen genomen en zelf gebeld naar de klantendienst om te vragen naar een stand van zaken. Bij het keuzemenu wordt er niets over fiber gezegd dus is het al goed gokken om ergens juist terecht te komen. Na ettelijke doorverwijzigingen, zelfs medewerkers die gewoon opleggen, aan de lijn te hebben gehad, ben ik maandagavond terug gebeld geworden door iemand uit Brussel van proximus die samen met mij ons abonnement/pakket heeft aangepast naar flex fiber. De volgende dag zou de technicus zeker contact met ons opnemen. De volgende dag geen gehoor, dus 's avonds laat naar de proximus winkel. Daar het antwoord dat we de volgende dag gebeld zouden worden. Ook hier weer geen telefoontje dus zelf nog verschillende keren gebeld naar de klantendienst, ook hier weer klantonvriendelijke bediening aan de telefoon. Niemand weet blijkbaar iets meer over fiber of de installatie ervan.. Vandaag opnieuw naar de proximus winkel, mail gestuurd naar verantwoordelijke van fiber care team om onmiddelijk contact met ons op te nemen, het is bijna avond en nog steeds geen telefoontje.. ik denk dat ze een verkeerd nummer hebben. Bij deze weet ik niet meer wat ik moet doen om eindelijk een afspraak met een technicus te kunnen maken...

Ter info: 

Het nummer voor info over fiber is:
- Bestaande woning: 0800 33 007
- Nieuwbouw: 0800 33 234

Heb je vragen over fiber /  heb je vragen over glasvezel :
Vul je hiervoor even het webformulier in via deze link:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fiber_anspach_2/particulieren/r-orphans/forms/f-cr-fiber-anspach-2.html
Dit komt namelijk rechtstreeks terecht bij het Fiber Care Team.

→ Fiber Check → klik hier

→ Fiber FAQ

 

Iemand van proximus zelf zou je ook meer info kunnen verschaffen, als ze hier morgen de draad terug opnemen en ze ook de mogelijkheid hebben om de achterliggende diensten hiervoor te kunnen contacteren.


Ik heb alle nummers al geprobeerd alsook 0800 99 826/ 0800 99 628, maar daar wordt gewoon 1 ding gezegd en dan legt het automatisch af. Het formulier invullen heb ik ook al gedaan maar telkens komt er dan op het einde dat het formulier niet kan verstuurd worden..


Proximus organiseert ook Fiber infopunten : https://outlook.office365.com/owa/calendar/ProximusFiberTruck1@ProximusCorp.onmicrosoft.com/bookings/ Controleer ook af je alle velden waar een * staat hebt ingevuld of iets geselecteerd hebt, doe je dit niet dan kan je niet versturen. Die contactnummers kunnen ook gelinkt zijn aan een specifieke dienst die maar tot 18:00 bereikbaar omdat het niet het algemene customer care nummer is.


Ik heb alle nummers al geprobeerd alsook 0800 99 826/ 0800 99 628, maar daar wordt gewoon 1 ding gezegd en dan legt het automatisch af. Het formulier invullen heb ik ook al gedaan maar telkens komt er dan op het einde dat het formulier niet kan verstuurd worden..

@Jill R Morgen kunnen de medewerkers die van Proximus zelf zijn  in ieder geval meer duidelijkheid brengen, aangezien zij de informatie kunnen opvragen bij de specialisten van de bevoegde dienst.


Proximus organiseert ook Fiber infopunten : https://outlook.office365.com/owa/calendar/ProximusFiberTruck1@ProximusCorp.onmicrosoft.com/bookings/ Controleer ook af je alle velden waar een * staat hebt ingevuld of iets geselecteerd hebt, doe je dit niet dan kan je niet versturen. Die contactnummers kunnen ook gelinkt zijn aan een specifieke dienst die maar tot 18:00 bereikbaar omdat het niet het algemene customer care nummer is.

Ik heb al op alle mogelijke uren voor 18:00 gebeld want ik heb begrip voor mensen hun werkuren. Ik heb ook alle velden ingevuld maar het formulier wordt niet verstuurd. De fiber truck passeert niet rondom mijn gemeente en ik ga in deze coronatijden ook niet het hele land doorkruisen. Ik hoop met veel telefoontjes, mailtjes en fysiek bezoek in de winkel genoeg moeite te doen om het in orde te krijgen. Ik doe alvast mijn uiterste best, als proximus nu ook eens wat van hun kant toont dan komt het hopelijk snel in orde.


Wacht gewoon af tot  morgen als ze van proximus zelf hier terug langskomen, hoe ze u verder zullen kunnen helpen.


@Jill R 

Beste,

er werd inmiddels een dossier opgemaakt voor de betrokken dienst.

zo gauw er nieuws is, zullen zij je contacteren.

groeten,

Tina


Hallo, 

Ik heb vorige week met iemand gebeld die mijn abonnement heeft aangepast naar flex fiber s en als gsmabonnement mobile flex full control en nu krijg ik deze middag een mail dat er een wijziging is gebeurd en dat ik terug minimus met mobilus s full control. Ik kan er echt niet meer aan uit, weet niet meer wat ik moet doen. Er werd mij vorige week door een zekere Antonella op dit forum aangeraden om geen contact meer op te nemen met de klantendienst en dat zij mij zouden contacten, ik wacht nog steeds maar ben het zo beu als het maar zijn kan. Ik wilde gewoon fiber en een afspraak met een technieker… 


@Jill R Een dossierbeheerder heeft jou hierover inmiddels gecontacteerd zie ik. Groetjes, Antonella


Inderdaad hartelijk dank hiervoor!


Reageer