Vraag

eindeloos wachten



Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bambipower 

Beste,

we hebben elkaar donderdag namiddag gesproken.

We hebben de problematiek rond je fiberaansluiting even doorgenomen.

Ondertussen zucht het hele land onder de corona-crisis en ik weet echt niet in hoeverre dit ook de aannemers zal treffen.  :-(

zo gauw we bericht krijgen, weet jij het ook

Vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@bambipower Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou zelf ook zo reageren.Spijtig duurt het veel langer dan in normale omstandigheden.De dossierbeheerder doet zeker zijn best om alles zo spoedig mogelijk in orde te krijgen.Groetjes,Joel

Zoals te verwachten nog altijd niks gehoord.…

Op moment ben ik al zover, dat ik niet meer weet of ik nog klant wil worden.  Zo behandel je je klanten niet.

Reputatie 7
Badge +3

@bambipower  zodra de dossierbeheerder zelf feedback ontvangt van de achterliggende diensten, zal ze jou hier zeker over informeren. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Ik ben nu een 2 tal weken klant en heb me doodgewoon klant gemaakt via het internet, en dan kan je zelf je dag en uur kiezen; Ik heb dan de eerste dag genomen die beschikbaar was. moest dan nog wel een week wachten, maar denk nog altijd dat dit sneller gaat dan telefonisch een afspraak of naar een kiosk te gaan. Want dan moeten die ook eerst nog eens bellen, en kan er nog veel mis gaan. In ieder geval bij mij was men stipt op tijd.

Dat hebben ze me 2 maand geleden, 1 maand geleden en 3 weken geleden ook al verteld.   Laatste keer was 3 weken geleden via facebook.

Wat is de reden dat het zo lang duurt?  Is er iets speciaal ofzo?  Waarom krijg ik geen telefoontje met wat uitleg, of een prognose van levertermijn.   Ik moet ook verder kunnen he

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@bambipower het dossier is in behandeling genomen, we kijken nu alles na en de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Mvg, Heidi

Ok, we zien wel.   Maar dat verklaard nog steeds niet de lange eindeloze wachttijd.

Ik had ook wel verwacht dat ik hier geen stap verder zou komen.

 

Tot nu toe nog altijd niks gehoord van jullie

Kunnen jullie me vertellen, hoelang jullie vinden dat ik nog geduld moet hebben?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@bambipower  Alvast de excuses.
Er is een dossier (44760135) opgemaakt en ik heb gevraagd dat dit meteen nagekeken wordt.
In het vorige dossier was melding gedaan van de promotie maar niet ivm de datum.
We kijken alles na en de dossierbeheerder zal je spoedig contacteren.
Mvg, KoenN

 

Reageer