Beantwoord

Defecte versleten afstandsbediening V4

  • 13 December 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reeds verschillende chatversies gedaan ( 4 om exact te zijn ) , afstandsbediening werd vorige vrijdag opgestuurd maar helaas naar een adres 200 km van mijn adres vandaan ( Dilsen-Stokkem Limburg en ik woon in Nazareth Oost Vlaanderen ). Na telefonisch contact zou er mij opnieuw ééntje opgestuurd worden, helaas na 4 dagen nog niks ontvangen. Wie bij proximus kan mij voor een nieuwe afstandsbediening zorgen V4 zodat ik terug tv kan kijken.

icon

Beste antwoord door DaisyS 14 December 2023, 11:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

@Geert_0100 
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ter bijkomende info:
Het zou ook kunnen dat de PX moderatoren voorstellen om je v4 huurdecoder te vervangen door een recenter model met bijbehorende afstandsbediening aangezien de V4 uit circulatie genomen wordt.

Reputatie 7
Badge +5

@Geert_0100 Ik heb net een nieuwe afstandsbediening verzonden naar het juiste adres in Nazareth. Deze zal asap worden geleverd door Bpost.

Hallo DaisyS hartelijk dank voor uw hulp, afstandsbediening is vandaag geleverd