Skip to main content
Vraag

bestelling R4WEBSHOP006440390

  • 27 december 2019
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Zaterdag 21/12 bestelde ik een Iphone 11 met abonnement. Er stond dat deze op 24/12 ging aankomen. Vandaag 27/12 is er nog steeds geen progress op dit product. Ook geen gehoor van Proximus. 

 

Wanneer komt dit product aan? 

 

groetjes

Saya

This topic has been closed for comments

5 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 2 januari 2020

@saya  de zending is beschikbaar in het afhaalpunt Kariboo Spot - LOTTO/KARIBOO Q8 KAMPENHOUT. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 januari 2020

Bedank @AntonellaD, helaas zat hier geen simkaart bij...


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 2 januari 2020

@saya dat klopt, dit betreft namelijk een order met behoud van bestaande gsm-nummer en simkaart. Indien je een nieuwe simkaart nodig hebt kan je best even langskomen in een Proximus shop. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 januari 2020

Ik heb nooit een Proximus simkaart gehad, maar oké naar de winkel dan maar. 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 2 januari 2020

@saya mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella