Skip to main content

ik heb op 12 november een bestelling geplaatst, die zou op 15 november toekomen en heb NOG STEEDS niets gezien... vorige week vrijdag is er een ticket opgemaakt, we zijn bijna een week verder en nog steeds geen resultaat!! ik begin echt wel mijn geduld te verliezen, qua service kan dit wel tellen... ben ik opgelicht of wat? 

klantnummer 33xxxx30


Ter info: Ik denk dat je best nog even wacht op de oplossing zoals er hier reeds voorgesteld werd 

→ bestelling niet gekregen | Proximus Forum , namelijk:

  1 dag geleden:

Dag @kimberley1989 IT-ticket IM12387696 is inderdaad al in behandeling, ook dossier 53574081  staat in opvolging. De bevoegde dienst zal je verder contacteren. Mvg, Heidi

& 10 uur geleden:

@kimberley1989 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.De mensen van IT zijn volop bezig om tot een oplossing te komen.De dossierbeheerder volgt alles.verder op.Groetjes,Joel

 


Ooh hou op! Het is een ramp precies.

Afgelopen maandag was mijn gsm onderweg om te leveren, en sindsdien geen spoor meer van mijn pakket.

Maar waarschijnlijk wel een blije postbode met een nieuwe gsm 😡

En van Proximus hoor je enkel, we zijn ermee bezig, we houden u op de hoogte.

Geld kwijt, geen toestel, abbonement is wel al aangepast, maar echt hulp of antwoorden krijg je niet!


@MissStorm85 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile alsook het ordernummer bij tickets noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Joel M , ik heb alles aangepast.

Nu ik begrijp dat jullie eraan bezig zijn maar ik krijg enkel maar de reactie, ze zijn er mee bezig u krijgt zo spoedig mogelijk bericht 😔

Maar ben wel mijn verdiende centen kwijt op het moment en mijn abonnement is aangepast naar het nieuwe tarief.

Is er een mogelijkheid deze bestelling te annuleren en dat ik naar een proximus punt ga voor een toestel? Dus als het dossier is afgesloten dat ik dan mijn geld terug ontvang,

Of ben ik verplicht nu te wachten op een  oplossing? Die zoals ik het kan zien nog zeker een week kan duren (dan zijn we al 2 weken verder)

Vriendelijke groet


@MissStorm85 Het toestel is op 20/11/23 uit ons magazijn vertrokken. In de Essers tool stond leveringsdatum 21/11/23.Bij niet levering gaat de koerierdienst/B-post eerst onderzoeken waar het toestel zich kan bevinden.Als men het niet kan terugvinden gaat de klant een document ontvangen waar deze op eer moet tekenen dat het toestel niet is afgeleverd.Dan pas kan er een nieuw opgestuurd worden.Daar gaat inderdaad een aantal weken overheen.U kan ook in de shop het order laten annuleren en daar een nieuw aankopen.Het bedrag van het geannuleerd order gaat dan erna op uw rekening gestort worden.Groetjes,Joel


Ooh hou op! Het is een ramp precies.

Afgelopen maandag was mijn gsm onderweg om te leveren, en sindsdien geen spoor meer van mijn pakket.

Maar waarschijnlijk wel een blije postbode met een nieuwe gsm 😡

En van Proximus hoor je enkel, we zijn ermee bezig, we houden u op de hoogte.

Geld kwijt, geen toestel, abbonement is wel al aangepast, maar echt hulp of antwoorden krijg je niet!

Met wat geduld komt het allemaal wel in orde.


@Martin ik ben het echt zo beu!!! ze weten weer allemaal van niets, ik heb het gehad dus ik wou de bestelling annuleren zelfs dit lukt jullie niet... 250 euro gewoon weg! van oplichting gesproken


@kimberley1989

Maar als je weet dat een behandeling van een dossier,  zoals annulering enz.., al zeker 10 dagen kan duren (of langer naar gelang het probleem) dus ik zou de moed zeker nog niet opgeven want de PX moderatoren hier hebben al heel veel kunnen rechtzetten en zien wat er maandag verder door de PX moderatoren gezegd wordt over het verder verloop en oplossing.
 


behandeling dossier??? ze kwamen zelf al met de "oplossing" om te annuleren. ik kreeg een formulier via mail om in te vullen en dat bleek al ingevuld door een andere klant... komaan hé seg...  zo moeilijk kan het toch niet zijn, de mensen hun toestel bezorgen of hun centjes weergeven... 


@Joel M 


Reageer