ik heb op 12 november een bestelling geplaatst, die zou op 15 november toekomen en heb NOG STEEDS niets gezien... vorige week vrijdag is er een ticket opgemaakt, we zijn bijna een week verder en nog steeds geen resultaat!! ik begin echt wel mijn geduld te verliezen, qua service kan dit wel tellen... ben ik opgelicht of wat?
klantnummer 33xxxx30
Ter info: Ik denk dat je best nog even wacht op de oplossing zoals er hier reeds voorgesteld werd
→ bestelling niet gekregen | Proximus Forum , namelijk:
1 dag geleden:
Dag
& 10 uur geleden:
Ooh hou op! Het is een ramp precies.
Afgelopen maandag was mijn gsm onderweg om te leveren, en sindsdien geen spoor meer van mijn pakket.
Maar waarschijnlijk wel een blije postbode met een nieuwe gsm
En van Proximus hoor je enkel, we zijn ermee bezig, we houden u op de hoogte.
Geld kwijt, geen toestel, abbonement is wel al aangepast, maar echt hulp of antwoorden krijg je niet!
Nu ik begrijp dat jullie eraan bezig zijn maar ik krijg enkel maar de reactie, ze zijn er mee bezig u krijgt zo spoedig mogelijk bericht
Maar ben wel mijn verdiende centen kwijt op het moment en mijn abonnement is aangepast naar het nieuwe tarief.
Is er een mogelijkheid deze bestelling te annuleren en dat ik naar een proximus punt ga voor een toestel? Dus als het dossier is afgesloten dat ik dan mijn geld terug ontvang,
Of ben ik verplicht nu te wachten op een oplossing? Die zoals ik het kan zien nog zeker een week kan duren (dan zijn we al 2 weken verder)
Vriendelijke groet
Ooh hou op! Het is een ramp precies.
Afgelopen maandag was mijn gsm onderweg om te leveren, en sindsdien geen spoor meer van mijn pakket.
Maar waarschijnlijk wel een blije postbode met een nieuwe gsm
En van Proximus hoor je enkel, we zijn ermee bezig, we houden u op de hoogte.
Geld kwijt, geen toestel, abbonement is wel al aangepast, maar echt hulp of antwoorden krijg je niet!
Met wat geduld komt het allemaal wel in orde.
Maar als je weet dat een behandeling van een dossier, zoals annulering enz.., al zeker 10 dagen kan duren (of langer naar gelang het probleem) dus ik zou de moed zeker nog niet opgeven want de PX moderatoren hier hebben al heel veel kunnen rechtzetten en zien wat er maandag verder door de PX moderatoren gezegd wordt over het verder verloop en oplossing.
behandeling dossier??? ze kwamen zelf al met de "oplossing" om te annuleren. ik kreeg een formulier via mail om in te vullen en dat bleek al ingevuld door een andere klant... komaan hé seg... zo moeilijk kan het toch niet zijn, de mensen hun toestel bezorgen of hun centjes weergeven...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.