Dat meen je niet...
Zoals je misschien op het forum al hebt kunnen zien zijn we met vele die een probleem hebben met levering van de iphone 14 pro max. We zijn nog steeds wachtende maar niemand die antwoord en als we zelf contacteren dan zeggen ze dat dit niets uitmaakt.
Wat ze bij u hebben gedaan bestaan ook geen woorden voor. Zelf besloten om het order te annuleren maar dan de 400 euro niet mee rekenen. Ik schrik elke dag een beetje meer hier.
@BartH Is het mogelijk wat meer juiste info te geven onder je profiel zodat ik voor deze vraag een dossier kan aanmaken? Dank je wel alvast
Mensen, weet er iemand al meer omtrent onze bestellingen???
ik heb deze middag weer eens gebeld die ene zei er is wel en probleem , je hebt je bestelling niet aangekregen….. ging hy kijken zei hy betaling ontbreekt handtekening ontbreekt….
hy zou me terug bellen 3x raden niemand gebeld !
nu juist terug gebeld zei en andere neneeee je bestelling staat hier betaald enal, maar is al geleverd nu zei ik hem of hy dit meende en dat die andere zei dat mijn bestelling zou geannuleerd worden en ik mijn geld zou terug krijgen heeft hy mij op mute gezet en wou hij niet meer antwoorden
wat moeten we nu doen?? Ze blijven maar zeggen we gaan dossiers opstellen klacht neerleggen maar als je dan terug belt dan weten ze zelf niet dat je al contact hebt gehad met en andere collega!!!
zooo onprofessioneel
@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en zou waarschijnlijk zelf ook zo reageren.Ik heb dossier 51354920 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst om dit alles recht te zetten.Zij zullen dan zelf terug contact met u opnemen.Alvast oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel.
En hoe zit het met mijn dossier? Nog steeds geen contact gehad van proximus
@BartH Kan u uw profile aanvullen met uw klantgegevens(klantnr, naam, adres enz.).Dan kan ik uw dossier opvragen.Groetjes,Joel
Heb u pm gestuurd aangezien volgens mijn profiel alle info ingevuld is
@BartH Ik heb uw dossier 51290152 nagekeken.Dit is afgesloten met volgende mededeling door de dossierbeheerder : order werd gedaan via R4WEBSHOP015433520 maar is automatisch geannuleerd systeem.
23/09/2022 klant ook op de hoogte gebracht op gsm dat de terugbetaling word gedaan.Men gaat u dus het bedrag terugstorten omdat er geen bestelling meer in het systeem stond.Excuses alvast voor het ongemak/verwarring.Groetjes,Joel
@BartH Ik heb uw dossier 51290152 nagekeken.Dit is afgesloten met volgende mededeling door de dossierbeheerder : order werd gedaan via R4WEBSHOP015433520 maar is automatisch geannuleerd systeem.
23/09/2022 klant ook op de hoogte gebracht op gsm dat de terugbetaling word gedaan.Men gaat u dus het bedrag terugstorten omdat er geen bestelling meer in het systeem stond.Excuses alvast voor het ongemak/verwarring.Groetjes,Joel
Dit kan toch niet dat ze alle bestellingen zomaar annuleren???
zou je aub ook eens willen zien hoe het zit met die van mij?
@Najima Ik heb doorgegeven aan de bevoegde dienst dat ze uw betaling moeten linken aan de nieuwe aanvraag.Dan kan deze verder verwerkt worden voor levering.De dossierbeheerder gaat u hierover verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel
Beste, het probleem is dat ik een bedrag heb terug gekregen maar niet het volledige bedrag. Ik heb voor 400€ aan kortingen gebruikt en die heeft Proximus gehouden. Er ontbreekt dus 400€
@BartH Ik heb de dossierbeheerder van uw gesloten dossier 51290152 juist een mail gestuurd om u hierover terug te contacteren.Deze kan dan alles samen met u opnieuw overlopen.Groetjes,Joel
@BartH Deze is wel pas terug aanwezig vanaf maandag 3/10/22.Groetjes,Joel
@BartH
nog eens nagevraagd via de coaches, ook hoe we de kortingsbonnen kunnen laten recupereren.
groetjes
Tina
Dag @BartH kun je ons de de vouchercode(s) die je hebt gebruikt bezorgen? Groetjes, Heidi