Skip to main content

Ik heb 8 mei 2020 een iPhone se online besteld met leveringsdatum vandaag.

nu heb ik het volgende bericht gekregen:

Beste Proximus-klant, door een uitzonderlijke drukte in onze logistieke ketting kan de levering van je bestelling wat later plaatsvinden. We volgen het in elk geval goed op en houden je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Jouw Proximus team .

 

gaat dit over uren of dagen? 

Maar mijn bescheiden mening zal het eerder over dagen gaan, tenzij de proximus medewerkers mij tegenspreken.


@Itsmeee Ik zie dat het toestel gisteren is afgeleverd en dat alles in orde is.
Mvg, KoenN


@Itsmeee Ik zie dat het toestel gisteren is afgeleverd en dat alles in orde is.
Mvg, KoenN

Gisteren niet, vanmorgen. Maar alles in orde en als het nu nog langer had geduurd dan was het zo.

ik vroeg me gewoon af wat ‘later’ betekende in het bericht van Proximus. Nu weet ik dat ‘later’ een dag was. 


Maar mijn bescheiden mening zal het eerder over dagen gaan, tenzij de proximus medewerkers mij tegenspreken.

Uw bescheiden mening was correct. Het was een dag om specifiek te zijn. Bedankt voor het bericht 👍🏻


@Itsmeee Grg gedaan en onze excuses voor het ongemak.
Alvast nog een fijne dag.
Grtn KoenN


Reageer