Skip to main content
Beantwoord

bericht gekregen levering iphone


Ik heb 8 mei 2020 een iPhone se online besteld met leveringsdatum vandaag.

nu heb ik het volgende bericht gekregen:

Beste Proximus-klant, door een uitzonderlijke drukte in onze logistieke ketting kan de levering van je bestelling wat later plaatsvinden. We volgen het in elk geval goed op en houden je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Jouw Proximus team .

 

gaat dit over uren of dagen? 

Beste antwoord door Itsmeee

Martin schreef:

Maar mijn bescheiden mening zal het eerder over dagen gaan, tenzij de proximus medewerkers mij tegenspreken.

Uw bescheiden mening was correct. Het was een dag om specifiek te zijn. Bedankt voor het bericht 👍🏻

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 33569 reacties
  • 13 mei 2020

Maar mijn bescheiden mening zal het eerder over dagen gaan, tenzij de proximus medewerkers mij tegenspreken.


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 14 mei 2020

@Itsmeee Ik zie dat het toestel gisteren is afgeleverd en dat alles in orde is.
Mvg, KoenN


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 mei 2020
KoenN schreef:

@Itsmeee Ik zie dat het toestel gisteren is afgeleverd en dat alles in orde is.
Mvg, KoenN

Gisteren niet, vanmorgen. Maar alles in orde en als het nu nog langer had geduurd dan was het zo.

ik vroeg me gewoon af wat ‘later’ betekende in het bericht van Proximus. Nu weet ik dat ‘later’ een dag was. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2020
Martin schreef:

Maar mijn bescheiden mening zal het eerder over dagen gaan, tenzij de proximus medewerkers mij tegenspreken.

Uw bescheiden mening was correct. Het was een dag om specifiek te zijn. Bedankt voor het bericht 👍🏻


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 14 mei 2020

@Itsmeee Grg gedaan en onze excuses voor het ongemak.
Alvast nog een fijne dag.
Grtn KoenN