1 )Eerst : dossier 20349102
Medio juni, online bij verhuis volledige overschakeling gevraagd van Orange naar Proximus.
Na talloze telefoons met de klantendienst , urenlang wachten aan de telefoon, heb ik het order geannuleerd op advies van een medewerker van de klantendienst. Waarom?
Meerdere keren tegenstrijdige info gekregen van de medewerkers van de klantendienst : u hebt een afspraak, neen u hebt geen afspraak, jawel, maar neen.
Meerdere keren is er beloofd terug te bellen, geen enkele keer gebeurd.
Uiteindelijk toch een afspraak, bevestigd via email en sms : op donderdag voor de lasser maar niemand daagde op, en op vrijdag want dan kwamen ze met twee maar niemand daagde op. Twee dagen verlof genomen voor niets, als je belt zijn ze onderweg.
Is er iemand die het wel weet, ik twijfel.
Dus dat order dan maar geannuleerd en vol goeie moed beginnen we opnieuw.
2)Klant 620178***. Nieuw order op zaterdag 11 juli in Proximus shop. Aankoop verloopt vlot.
Gisteren 13 juli, begint het spelletje opnieuw. U hebt een afspraak, neen zegt iemand anders, ja zegt een derde medewerker van de klientendienst.
Gisteren om13.30 hr dan maar geprobeerd via de chat , eerste reactie via de chat kwam vandaag rond de middag na zowat 24 uur .... Neen u hebt toch geen afspraak, en ik kan er geen maken, maar email gestuurd naar die dienst, er zal snel een antwoord komen…..Ik wacht nog steeds.
Conclusie :
1)onbekwame medewerkers op de klantendienst, anders zouden ze elkaar niet voortdurend tegenspreken.
2)onbeleefde medewerkers : meedere keren beloofd terug te bellen, niemand doet het
3)men is niet geinteresserd in zijn klienten, anders zouden we zo niet worden behandeld
Maar koppig als ik ben, wil ik een Proximus fiber aansluiting in mijn nieuwe woning. Ook al zit ik intussen al weken zonder internet en TV.