Als eersten in onze straat schreven wij ons in voor installatie Fiber.
De eerste afspraak werd gemaakt voor 15/06/21. Proximus kwam langs, deed het nodige en kwam dan tot de constatie dat het niet werktte.
Een paar keer naar de shop in Vilvoorde geweest om datum afwerking te kennen maar zij konden ons niet verder helpen. Blijkbaar was er een barst in een kabel die moest gerepareerd worden maar wanneer?
Sinds de inschrijving loopt ons nieuw contract, hadden we de vaste telefoon al weggedaan maar zitten we uiteindelijk nog altijd op ons oude netwerk.
Begin oktober ging onze wifi booster ook nog eens stuk en wat bleek? We bestelden een nieuwe online maar deze kon niet geleverd worden want er was een bestelling lopende, fiber dus.
Er was weer een afspraak op 07/10 voor de fiber maar de technieker kon weer niets doen, een wifi booster had hij ook niet mee ondanks dat we gemeld hadden dat deze stuk was.
Uiteindelijk een wifi booster gaan kopen in de shop en nogmaals gevraagd hoever het stond, nog geen antwoord.
Op 19/10 kregen we een mail dat Proximus weer zou langskomen voor de fiber op 11/11/21!!!!! natuurlijk niemand gezien op een feestdag.
mail gekregen op 15/11 dat er iemand zou langskomen op 16/11, niks opgelost.
mail gekregen voor 14/12, niemand gezien die dag.
Intussen zou het originele probleem opgelost zijn en hebben al onze buren fiber behalve wij.
Proximus laat niets meer weten en wij zijn het beu om achter hen aan te lopen.
Wanneer het eindelijk opgelost wordt? Wat krijgen we als vergoeding voor alle nutteloze afspraken die ons thuis hielden zonder oplossing?