Ik ben net van Duitsland terug naar België verhuisd (net voor corona) en heb dan ook zo snel mogelijk een afspraak proberen maken voor de installatie van internet. De aanvraag gebeurde op 12 maart en de technieker zou langskomen op 20 maart. Het was vrij snel duidelijk dat die eerste afspraak niet zou doorgaan met de ingang van de maatregelen.
Nu kreeg ik op 14 april een mail dat de technieker toch zou langskomen op 16 april tussen 08u en 12u. Zonder enige verwittiging is er niemand geweest, ik belde om 14u om eens te horen wat de situatie was en men verzekerde mij dat de afspraak zou doorgaan en dat er gewoon vertraging was. Verder heb ik niks meer gehoord en is er ook niemand meer langsgeweest.
Deze ochtend terug Proximus gecontacteerd en men zei me dat ik gewoon moet wachten tot Proximus mij zelf contacteert om een afspraak te maken voor een latere datum.
Voor mijn vriendin is dit een ramp aangezien zij van thuis uit werkt en zonder internet amper verder kan.
Ik heb alle begrip voor de corona maatregelen en sta er ook achter, maar ik heb al van bij het eerste contact met Proximus duidelijk gemaakt dat de aansluiting nodig is voor het thuiswerk van mijn vriendin (wat de maatregelen ook aanmoedigen)