Skip to main content

Beste,

Morgen komt er normaal gezien een technieker voor een installatie op 2de verblijf. Aangezien het appartement zal verkocht worden is deze installatie niet meer nodig. Op MyProximus is de afspraak niet te vinden, dus kan ik ook niet online annuleren. Gelieve de afspraak te annuleren. Mvg, Katia

 

je zou ook kunnen bellen naar de helpdesk 080022800 of wachten tot morgen als hier iemand van proximus zelf terug op het forum langskomt.


Ik heb reeds gebeld, maar pas bereikbaar morgen vanaf 8u.

 


Dag @69katifel kun je de klantgegevens invullen op je profiel, van het 2de verblijf? Groetjes, Heidi


Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


@69katifel 

alles is ondertussen in orde ?

groeten,

Tina


Reageer