Vraag

Afspraak aansluiting verzet zonder reden

  • 17 February 2020
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Op 14 januari ontving ik een mail van Proximus dat mijn aansluiting voorzien was voor vrijdag 21 februari. Mijn echtgenote en ik nemen vrij deze dag want het gaat om een vakantiewoning en we moeten er 2 uur voor rijden. Proximus geeft géén tijdsslot en de technieker kan komen tussen 8 en 17 u.

Op 14 februari ontvangen we een mail waarin staat dat de afspraak doorgaat op 28 februari, dus een week later. Zonder enige reden, aanleiding van onze kant en zonder verontschuldiging. Die dag kunnen wij echter NIET aanwezig zijn, dat is ook de reden dat we die datum niet gevraagd hadden. 

Noch in de Proximus-winkel noch op de technische dienst kunnen ze een verklaring geven voor de wijziging. Wat voor zin heeft het eigenlijk dat je via MyProximus een datum kunt kiezen als Proximus zich er tóch niets van aantrekt???


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Boos kun je in je profiel het klantnummer of lijnnummer van deze activatie aanvullen voor nazicht? Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Boos  Ik zie dat de afspraak werd herboekt naar 13/03/2020. Was je hiervan op de hoogte? Groetjes, Antonella

Reageer