Vraag

aansluiting

  • 19 December 2022
  • 10 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1

Op 14 nivember klant geworden voir 2 adressen. Op 6 december kwam men mijn tweede verblijf aansluiten. Niemand gezien. Bij nazicht in de app bleek dit geanuleerd. Dag verlof voor niks genomen. Bij navraag klantendienst reeds 4x naar gebeld, kon men geen antwoord geven. Ticket aangemaakt, case aangemaakt  tot heden niemand gehoord of enige info.

Naar de winkel geweest , zelfde uitleg. We hebben geen nieuwe info. Zelfs op mijn vast adres is de aanvraag blijkbaar nog niet afgewerkt na 6 weken klant te zijn.

Zal maar terug naar Telenet gaan zeker?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Paul1960 Kan u uw klantgegevens(klantnummer(s), adressen,gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Is gebeurd

Reputatie 7
Badge +3

@Paul1960 Kan u ook bij tickets het adres van uw 2de verblijf aanvullen.Dan kan ik een bericht naar de techniche dienst sturen om een afspraakdatum te regelen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Is aangepast.

Reputatie 7
Badge +3

@Paul1960 Ik heb ticket IM12089248 opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Dit voor een afspraak te regelen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Ben benieuwd. Ben ook benieuwd wanneer mijn hoofdadres als afgewerkt staat. Want nu kan ik nog steeds geen opties nemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Paul1960 Afspraak is vastgelegd voor 28/12/2022.Groetjes,Joel

 

 

Reputatie 1

We hopen dat hij er deze keer doorkomt.

Ik laat iets weten. Alvast bedankt.

Reputatie 1

Eindelijk gelukt, mercie

Dit was om het jaar goed af te sluiten :-)

Reageer