Beantwoord

+32 2 235 40 00 SPAM?

  • 7 September 2023
  • 3 reacties
  • 6412 Bekeken

Badge

Geruime tijd word ik gemakkelijk twee keer per dag opgebeld door het nummer 02 235 40 00. Als je de oproep beantwoord, krijg je een bandje te horen. Als je iets zegt of vragen stelt, dan reageert men niet. Er zit niets anders op dan de verbinding te verbreken.

Toch blijft men mij bellen met telkens hetzelfde fenomeen.

Blijkbaar moet er ergens een computerfout zijn bij Proximus. Waarom antwoord men niet als ik opneem? Ik spreek niet tegen computers die toch niet antwoorden als je ze iets vraagt. Daarenboven spreekt men ook niets in op het antwoordapparaat als je niet opneemt.  Waarom belt dat ding mij steeds op? Waarom reageert da ding niet als je opneemt?

 

Wat me ook stoort. Ik wordt altijd opgebeld tijdens vergaderingen etc… Als je dan zelf naar het nummer belt (na de vergadering), dan zegt een bandje dat Proximus niet bereikbaar is via dit nummer en dat je naar 0800 xxxx moet bellen. Op 0800 weet van niets. Tsja…

Ik ben het serieus beu aan het worden.

Als men mij wil bereiken, dan doet men er goed aan om iets in te spreken. Als ik de telefoon beantwoord dan wil ik geen robot dat je onmiddellijk compleet negeert en allerlei dingen begint te brabbelen.

 

Groeten

icon

Beste antwoord door HadewychT 8 September 2023, 16:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge

@martege 

Dit is iets wat ik ook al regelmatig heb mee gemaakt en dat is idd heel erg vervelend. Op den duur heb ik gewoon de nummers geblokkeerd op die manier ontvang ik geen oproepen meer. 

Misschien een optie toch eens de klantendienst te contacteren en vragen of ze je niet meer willen bellen ? 

Reputatie 7
Badge +4

Ik begrijp dat dit inderdaad vervelend is als het vaak gebeurd. Dit is het onderliggende nummer van onze 0800-nr. Hadden jullie ons misschien gecontacteerd voor info, overstap naar fiber, of een storing en gevraagd je terug te contacteren ? Wat kreeg je te horen op het bandje ? 

Badge

Wat krijg je te horen… ? “hallo dit is Proximus,…en bla bla bla …  waarop je dan antwoordt en dat ding probeert te onderbreken en te stoppen, maar deze negeert je integraal en blijft brabbelen waardoor je oplegt.  En zoveel uur later belt het u opnieuw op…. 

Ja ik heb openstaande vragen en issues. Bij Proximus… Het wordt tijd dat ze die oplossen en met zo´n brabbelcomputer zal het niet lukken als deze toch niet reageert. Als ik gebeld word, wil ik respons dat reageert als ik iets zegt en niet monotoom zijn ding opzegt. 

Reageer