Skip to main content

Geruime tijd word ik gemakkelijk twee keer per dag opgebeld door het nummer 02 235 40 00. Als je de oproep beantwoord, krijg je een bandje te horen. Als je iets zegt of vragen stelt, dan reageert men niet. Er zit niets anders op dan de verbinding te verbreken.

Toch blijft men mij bellen met telkens hetzelfde fenomeen.

Blijkbaar moet er ergens een computerfout zijn bij Proximus. Waarom antwoord men niet als ik opneem? Ik spreek niet tegen computers die toch niet antwoorden als je ze iets vraagt. Daarenboven spreekt men ook niets in op het antwoordapparaat als je niet opneemt.  Waarom belt dat ding mij steeds op? Waarom reageert da ding niet als je opneemt?

 

Wat me ook stoort. Ik wordt altijd opgebeld tijdens vergaderingen etc… Als je dan zelf naar het nummer belt (na de vergadering), dan zegt een bandje dat Proximus niet bereikbaar is via dit nummer en dat je naar 0800 xxxx moet bellen. Op 0800 weet van niets. Tsja…

Ik ben het serieus beu aan het worden.

Als men mij wil bereiken, dan doet men er goed aan om iets in te spreken. Als ik de telefoon beantwoord dan wil ik geen robot dat je onmiddellijk compleet negeert en allerlei dingen begint te brabbelen.

 

Groeten

@martege 

Dit is iets wat ik ook al regelmatig heb mee gemaakt en dat is idd heel erg vervelend. Op den duur heb ik gewoon de nummers geblokkeerd op die manier ontvang ik geen oproepen meer. 

Misschien een optie toch eens de klantendienst te contacteren en vragen of ze je niet meer willen bellen ? 


Ik begrijp dat dit inderdaad vervelend is als het vaak gebeurd. Dit is het onderliggende nummer van onze 0800-nr. Hadden jullie ons misschien gecontacteerd voor info, overstap naar fiber, of een storing en gevraagd je terug te contacteren ? Wat kreeg je te horen op het bandje ? 


Wat krijg je te horen… ? “hallo dit is Proximus,…en bla bla bla …  waarop je dan antwoordt en dat ding probeert te onderbreken en te stoppen, maar deze negeert je integraal en blijft brabbelen waardoor je oplegt.  En zoveel uur later belt het u opnieuw op…. 

Ja ik heb openstaande vragen en issues. Bij Proximus… Het wordt tijd dat ze die oplossen en met zo´n brabbelcomputer zal het niet lukken als deze toch niet reageert. Als ik gebeld word, wil ik respons dat reageert als ik iets zegt en niet monotoom zijn ding opzegt. 


Hey, ik heb net hetzelfde probleem voor. Ik diende vorige week een vraag tot overstap naar andere provider in (dochter mobile vikings), en krijg sindsdien dus haast dagelijks telefoontjes van dit nummer.  Meestal nam ik niet op, want niet gekend nummer. Vandaag deed ik dat dus wel, en zo krijg je idd een tape te horen dta je bij proximus bent en dat je even moet wachten vooraleer je een medewerker aan de lijn zal krijgen. Wat vreemd is, gezien zij just bellen... Vervolgens slaat het bandje  af en wordt de oproep beeindigd. Heel erg vreemde manier van werken toch.... 🤔. Is dit werkelijk proximus? Zo ja, dan hebben jullie toch een serieus probleem denk ik. Dit lijkt toch nergens op...?

Mvg


Dag @Hierwordikgekvan als je je gegevens aanvult op het klantprofiel hier, laat ik nakijken wat er misloopt. Groetjes, Heidi


Beste,

 

Ik heb ook hetzelfde probleem. Elke dag 2 maal gebeld door dit nummer. Ik heb 1 keer opgenomen en kreeg een tape te horen dat ik even moet wachten vooraleer ik een medewerker aan de lijn zal krijgen. Vervolgens geen medewerker gehoord...


@Marlies000 Kan je je nummer toevoegen in je profiel zodat we kunnen nakijken waar deze oproepen voor zouden kunnen zijn ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

 


Hallo Proximus. Ik heb sedert vandaag hetzelfde probleem: nu reeds twee maal opgebeld, eerste maal als gemiste oproep, zonder bericht na te laten en dan net nog tweede maal met zo’n nietszeggend bandje. En omdat ik dat al vrij vreemd vond, ben ik even gaan zoeken op het net en kwam ik hier terecht. Kun je mij ook uit die lijst laten halen? Mijn telefoonummer is toegevoegd aan mijn profiel.
Dank je wel. 


@ketelairlode Gezien jij geen klant bent bij Proximus kan ik niet nakijken waarvoor men je heeft gebeld.

 


Dag @DaisyS. Klopt, ik ben geen klant meer. Nog een reden te meer waarom ze me dan zéker niet meer hoeven te bellen :-)

 


Blijkbaar leert men helemaal niets uit de opmerkingen of de klachten van gebruikers bij Proximus. Stoïcijns blijft men op deze manier werken. Een nummer belt een klant op en van zodra de klant opneemt, krijgt de klant een bandje met wachtmuziek te horen. Er is totaal geen respons en dit terwijl ze zelf de klant opbelden. Als je als klant helemaal niet opneemt, laat men zelfs geen boodschap achter waardoor je helemaal niet kan weten waarom men u belde. Als je ze terugbelt op het nummer, dan bestaat het nummer niet. Als je dan naar een nummer belt naarwaar ze zelf verwijzen, dan weet men van niets! Hoe achterlijk is dat? Kwestie van met de mensen hun voeten te rammelen. Dat nummer zou permanent geblokkeerd moeten worden en aangemeld moeten worden bij “verdacht@safeonweb.be” en ook in de spamlijst van samsung gezet moeten worden. Dit zodanog dat niemand nog wordt lastig gevallen door dit achterlijke nummer. 


Reageer