Beantwoord

Iphone besteld op 13/6, nog steeds niet geleverd!

  • 21 June 2018
  • 7 reacties
  • 531 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Hallo,
Ik heb op 13/06 een IphoneSE besteld bij jullie, en die zou de volgende dag geleverd worden. Het gaat om bestelling R4WEBSHOP001332075. Dat gebeurde niet, in de plaats kreeg ik een sms dat de levering vertraging opliep. Geen verdere uitleg van hoelang of waarom. Ik heb intussen ook gebeld naar de klantendienst en daar was de uitleg: er is een verkeerde registratie gebeurd, dat moet intern door IT opgelost worden en dan wordt de gsm verstuurd. Er zou ook 'urgent' gestaan hebben bij het dossier (zei de klantendienst, natuurlijk kan ik dat niet verifiëren) Welk probleem er precies was, werd ook niet gezegd. Tja... Nu, een week later, zijn we nog steeds aan het wachten. Op de orderlink staat dat ze ermee bezig zijn. Maar hoelang kan het duren om een IT-fout (die hier op het forum trouwens vaker opduikt als reden, recht te zetten? Mag ik nu eindelijk weten wanneer ik die gsm, die tussen haakjes betaald is, zal krijgen?
icon

Beste antwoord door WouterM 25 June 2018, 15:36

Bekijk origineel

7 reacties

Net hetzelfde probleem. Betreft bestelling R4WEBSHOP001338044. En de mensen aan de helpdesk zijn vriendelijk en alles. Maar blijkbaar moet die order worden doorgegeven. En ik vermoed dat de verantwoordelijke daarvoor in verlof is! Als er niet snel een oplossing komt ben ik klant af bij proximus!!!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo JML!

Ik zie dat je order momenteel afgehandeld is bij ons, had je reeds een track&trace code ontvangen van Dynalogic? Zij regelen de verdere levering van je toestel.

Groetjes,
Wouter
Hallo Wouter,
We hebben niets ontvangen. En op de link naar de bestelling staat de bestelling nog steeds 'in behandeling'. Wat nu?
JML,

geeft het op. Ik ga het ook doen. Na 3 bestelpogingen en 4 mislukte leveringen heb ik het opgegeven. Ipv bijkomende abonnementen gaan ze er geen enkel meer hebben. De mensen aan de helpdesk zijn vriendelijk maar ze mogen niets doen. Back office moet terug bellen, waarschijnlijk op het nummer dat niet werkt. Ik hoor niets van ze. Maar bestelling begin mei gedaan en nog steeds niet. Telenet gaat blij.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Proximus heeft u een sms gestuurd dat er een vertraging is op de levering van uw bestelling. Onze bevoegde dienst is hiervan op de hoogte en doet het nodige om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Zij zullen u ook nog rechtsreeks terugcontacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Er is hiervoor ook reeds een dossier voor geopend. De bevoegde dienst zal u terugcontacteren hierover.

Groeten, Aw
Reputatie 5
Badge +2
Hallo JML!


Best is dat je hun probeert te contacteren, je kan hen bereiken op het nummer 0800 999 74. Alvast onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Groetjes,
Wouter

Reageer