Onlangs is mijn fiberaansluiting geactiveerd. Omdat het nieuwe wifi-wachtwoord nogal simpel is (en op verschillende adressen wordt gebruikt volgens de installateur), heb ik het vandaag gewijzigd. Dat gaf geen problemen op mijn laptop en twee smartphones, maar bij mijn twee pc’s werd het nieuwe wachtwoord niet aanvaard (in een van beide kon ik het zelfs niet invoeren, omdat er geen vakje voor de beveiligingssleutel verscheen). Dan maar naar Proximus gebeld. De medewerkster daar snapte ze er eerst niks van, dan zei ze dat het niet aan hen lag maar aan mijn toestellen (quod non) en uiteindelijk suggereerde ze dat mijn twee pc’s op de verkeerde frequentie zaten (2,4 ipv 5). Maar ze wist niet hoe ik dat kon verhelpen. Uit arren moede heb ik dan maar weer het simpele wachtwoord ingevoerd. Kan iemand me vertellen hoe ik het wifi-wachtwoord kan wijzigen voor alle toestellen? Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn router, maar blijkbaar werkt 192.168.1.1 niet meer en ik vind niet welk IP-adres ik dan wel in mijn browser moet invoeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.