Beantwoord

Waar kan ik Proximus het beste bereiken?


Hallo,
Ik ben klant geworden bij proximus maar omdat ik door mijn verhuizing vanaf maandag geen internet en televisie meer heb wil ik vragen wanneer dit op mijn nieuwe adres word aangesloten enzo. Maar ik krijg helaas proximus niet te pakken en ik weet niet precies waar ik deze vraag moet stellen.
Mvg Lyfranka
icon

Beste antwoord door ThomasP 26 May 2016, 20:33

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Lyfranka en welkom op het forum.
Wel, je kan ons op verschillende manieren contacteren. Kijk hiervoor even op onze contactpagina.
Om op je vraag te antwoorden heb ik enkele van je gegevens nodig, je mag deze doorsturen via een privébericht naar Het Proximus Team zodat ik of mijn collega's dit even kunnen bekijken.
Dag Lyfranka en welkom op het forum.
Wel, je kan ons op verschillende manieren contacteren. Kijk hiervoor even op onze contactpagina.
Om op je vraag te antwoorden heb ik enkele van je gegevens nodig, je mag deze doorsturen via een privébericht naar Het Proximus Team zodat ik of mijn collega's dit even kunnen bekijken.


Ik heb een prive berichtje gestuurd.
Waarom kunnen ze niet gewoon bereikbaar zijn?!
klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

dat nummer heb ik al 3 keer geprobeerd maar ik geraak er niet doorheen.
Reputatie 7
Badge +3
Ja, dat is een kwestie van de juiste keuzes te maken in het menu. Is wel even wennen. Misschien kan Proximus dit eens uitgebreid op hun site zetten, waar je juist naar toe gestuurd wordt bij de verschillende menukeuzes.
Ik heb gelukkig net telefonisch contact gehad met een medewerker en ze gaan me maandag terug bellen dus mijn acties hier op het forum hebben gelukkig wel nut gehad.
Reputatie 7
Badge +3
ThomasP is van de klantendienst, maar doet alleen het forum hier. Hij en zijn collega's wijzen je de juiste weg. Maandag zullen de mensen van het call center je wel terug bellen. Good luck.
en de ander medewerkers die hier op het forum antwoorden, die doen toch ook het forum of anders begrijp ik het niet echt wat je bedoelt, want die komt o.a ook op Facebook en twitter enz...
Reputatie 7
Badge +3
Ik bedoelde dat ThomasP van de klantendienst is (alle "medewerkers" trouwens), maar dat er ook operatoren in de klantendienst zitten, die alleen telefonisch contact hebben met de klanten. Lyfranka had net telefonisch contact met de klantendienst die haar maandag gaan terugbellen. Dus iemand heeft haar gebeld, maar die zit niet in het team van de operatoren. De opdracht om terug te bellen, wordt dus gedaan door een operator. Is dat wat duidelijker ?
Veel duidelijker 😉

Reageer