Vraag

waar is mijn bestelling

  • 25 April 2023
  • 10 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb vandaag online een nieuwe iphone 14 in combinatie met Mijn mobilus abonnement ik heb 179 euro betaald. Deze is sfgeschreven maar ik heb nergens een bevestiging van gehad en kan mijn bestelling ook nergens terug vinden in mijnklantenzone. Waar is mijn bestelling??


10 reacties

@Suzannelammers 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Suzannelammers dossier 52485149 is in behandeling, de bevoegde dienst volgt verder op. Groetjes, Heidi

Dag heidi nu een tweede keer de bestelling gedaan. Wederom 179 euro betaald. EN HET LOOPT WEER FOUT!!! Wederom geen bevestiging en klantendienst ziet wederom Mijn bestelling niet!!! MAAR WEL BIJNA 400 euro lichter!!!! Hoe kan dit?!!!!’ Ik kan echt huilen ben volledig in paniek!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Suzannelammers deze info werd al toegevoegd aan het lopende dossier, de bevoegde dienst zorgt voor een oplossing en zal je verder op de hoogte houden.

 

Ik heb nog altijd niets vernomen. Maar ik zit nu al wel twee dagen met 400 euro minder op mijn bankrekening en een kapotte telefoon. Dit kan toch echt niet he. Gaan jullie deze ellende compenseren?!!! Daarnaast vervalt de 80 euro cash back actie ook na 1 mei! Ik wil heel graag zsm mijn 400 euro terug zodat ik alsnog helemaal naar turnhout mediamarkt kan rijden om daar persoonlijk mijn aangekochte iphone 14 kan gaan ophalen manueel. Online doe ik dit echt NOOIT meer via jullie. 

Ik verbeter even: het is nu vrijdag! Afgelopen maandag is het al fout gelopen!en direct melding gemaakt! Ik ben nu al 4 dagen mijn geld kwijt!!!

Reputatie 7
Badge +3

Apple €80 cashback bij aankoop van een iPhone 14 in combinatie met een Proximus abonnement

Aankoopperiode

28-02-2023 t/m 30-06-2023

Uiterlijke registratiedatum

15-07-2023

iPhone 14 met €80,- cashback - https://proximus.myactions.eu/actions/175

 

@Suzannelammers   Je kan de cashback nog aanvragen tot en met 15-07-2023.

Ik heb nog altijd niets vernomen. Maar ik zit nu al wel twee dagen met 400 euro minder op mijn bankrekening en een kapotte telefoon. Dit kan toch echt niet he. Gaan jullie deze ellende compenseren?!!! Daarnaast vervalt de 80 euro cash back actie ook na 1 mei!

Ik wil heel graag zsm mijn 400 euro terug zodat ik alsnog helemaal naar turnhout mediamarkt kan rijden om daar persoonlijk mijn aangekochte iphone 14 kan gaan ophalen manueel. Online doe ik dit echt NOOIT meer via jullie. 

 

Dankjewel! Nu alleen nog mijn 390 euro terug! 

En nog altijd nu na een week geen enkele reactie terug ontvangen! Wanneer wordt er naar mijn dossier gekeken? Ik wil mijn geld terug!!! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Suzannelammers ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je te contacteren. Onze excuses, met de feestdag is het iets drukker dan normaal. 

Reageer