Beste forummers,
Ik ben een beetje nieuw in de wereld van Proximus. Sinds het bedrijf met glasvezel gestart is en de mobiele abonnementen schappelijk van prijs worden, begint het me terug te interesseren.
Wat ik via deze weg eens wil weten…
Een jaartje of tien geleden kon ik via het werk van m’n vrouw een erg interessant mobiel abonnement bekomen van Proximus, na jaren klant geweest te zijn bij het toenmalige Mobistar.
Dat abonnement is door omstandigheden na een half jaar opgezegd, maar mijn mobiel nummer is gebleven. Sinds toen zeker om het half jaar promo-oproepen voor de diensten van Proximus (ik was inmiddels elders klant)
Al jaar en dag klant bij Orange, maar die mensen spammen mij tegenwoordig ook elke maand via SMS en daar ben ik echt klaar mee.
Hoe zit dat tegenwoordig bij Proximus? Door me in te schrijven op “bel me niet” geraakte ik daar destijds vanaf. Nu is mijn vrees dat, als ik een nieuw abonnement aanga, die telefonische publiciteit terug gaat beginnen.
Wat zeggen jullie?