Vraag

Proximus mail al meer dan een week niet toegankelijk!

  • 1 February 2022
  • 12 reacties
  • 147 Bekeken

Al meer dan een week kan mijn man zijn proximus mail niet raadplegen. hiervoor al x-tal keren gebeld maar zonder resultaat Vandaag eindelijk weer iemand aan de lijn die hiervoor nog maar eens een ticket heeft aangemaakt en nog maar eens de belofte dat we teruggebeld zouden worden. Geen oproep gekregen maar dan wel op mijn gsm nummer (niet die van mijn man) 13 keer binnen een tijdspanne van 2 minuten een nieuwe validation code voor proximus mail gekregen. Wel 13 verschillende codes. welke is dan de juiste? blijkbaar geen enkele want het werkt nog steeds niet. Nog maar eens gebeld, weer anderhalf uur in de wacht maar nog steeds geen oplossing en dan ook nog eens het gesprek dat onderbroken werd. Uiteraard belt er niemand terug. nog even en we veranderen van provider want een zaak die een week geen mails kan sturen noch ontvangen is onaanvaardbaar.


12 reacties

Reputatie 1

Hier hetzelfde. Het is een week goed gebleven. En nu weer 43 nieuwe we berichten die nergens te vinden zijn.

Indien je het webformulier nog niet zou opgestuurd hebben dan kun je dit best doen waarvan je de link vindt hier → e-mail probleem en de oplossing ervan  dan zou het binnen de 24-48u opgelost moeten zijn.

hier hetzelfde

formulier al meerdere keren ingevuld maar geen reactie,

ga ook van provider veranderen na 45 jaar trouwe klant bij proximus zo’n geklungel

bovendien kan ik via mijn GSM niet meer op dit forum, geeft boodschap dat email en wachtwoord niet juist is, haha en via itsme lukt het ook niet

echt waar zijn we mee bezig zeg?

Nog steeds niets. Geen antwoord op het formulier, uren in de wacht aan de lijn. Onbegrijpelijk!

 

Reputatie 5
Badge +2

@Anfrançois @Ken_01  @Aschepper  Doorgegeven aan de juiste dienst voor opvolging van de problemen.

ok bedankt

hopelijk is het snel opgelost, met momenten krijg ik de mails wel binnen op de PC en dan weer niet

op de gsm lukt het nog niet

Bedankt maar dat horen we nu ook al een aantal dagen en toch blijft het probleem duren. Ook vandaag weer heel lang in wacht gestaan om te horen dat ze het niet opgelost krijgen en het moeten doorsturen naar een andere dienst.

 

Zoals verwacht nog steeds niets. . Al 2 weken dat we totaal geen toegang hebben. Dit is toch totaal onaanvaadbaar. Wanneer gaat dit nu opgelost worden ??

En het webformulier (waarvan sprake hier: UPDATE:  e-mail probleem en de oplossing ervan) heb je ook opgestuurd...

Uiteraard en dat zou zelfs overbodig moeten zijn als je al een ticketnummer heb openstaan bij Proximus en ze ondertussen ook al vaak aan de lijn gehad hebt en ze telkens beloven om terug te bellen wat uiteraard niet gebeurt. Een nieuw ticket openen voor hetzelfde probleem lukt trouwens niet.

 

Eindelijk opgelost! Geen idee wat het nu precies was maar het werkt terug.

Reageer