Privébericht

  • 27 August 2017
  • 13 reacties
  • 1203 Bekeken

hoe stuur ik dat?

13 reacties

een privébericht aan Het Proximus Team sturen kun je door op onderstaande link te klikken:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 6
Badge +1
Ik wacht al 3 dagen op een antwoord op mijn Privébericht...
moest je een twitter (Facebook) account hebben dan kan je daar eventueel ook eens proberen.
Het is inderdaad zo dat er op sommige PB's bijna onmiddellijk kan gereageerd worden en omgekeerd kan ook, waarom weet ik ook niet, zal mss van de vraag afhangen ....

Soms door de vraag enige keren te herhalen in een PB, komt er dan wel antwoord.
De zondag ga je ook geen antwoord krijgen of het moet echt om een technische probleem gaan bv geen TV meer of geen internet meer..
Reputatie 6
Badge +1
Je kunt ze ook maken & opvolgen met een klik op je forum-naam.
Antwoord krijgen is idd wat anders...


Raar dat mn teller op 0 blijft.
Je krijgt een melding naast je forum naam als er een PB binnengekomen is dus je moet niet perse eerst gaan kijken in je privéberichten om te weten of er binnen gekomen zijn.
dan zie je daar bv (1) of (2) staan naargelang er één, twee enz... PB's binnengekomen zijn.
Reputatie 4
Badge +2
Ik ben op zoek naar de heerStefan Swijsen tel 011292713;
Heb hem verledeen jaar leren kennen als af gevaardigde van Proximus
maar kan hem nu niet meer bereiken;
Wie kan mij helpen
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jan,

Kan je ons laten weten voor welk reden dat je onze collega wenst te contacteren? Alsook jouw contactgegevens, dan brengen we de boodschap over aan hem.

Groetjes Inge
Reputatie 4
Badge +2
De hher Stefan Swinen heeft mij verledenjaar zelf opgebeld zin gegevensgegeven en heeft mij goed geholpen
erbij gezegd dat ik hem kon terug bellen voor elk probleem. TEL Jan Roelants 027518430
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

het spijt me dat je zo behandeld bent. Kan je ons via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? Het nummer waar het over gaat ? Dan laten we je bellen voor verdere bespreking.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,

Tina
Reputatie 4
Badge +2
De heer Stefan Swijsen tel011292713 mocht hembellen als ik een probleem had
maar het nummer bestaat niet meer zegt men op1207;
dan vroeg men hier naar de reden waarom ikStefan Swijsen wou spreken;
De heerSwijsen belde mij op 9 April zelf op en heeft mij goed geholpen en nu wil ik hem raad vragen over mijn Pack;
kl nr 120982516 TEL 027518430
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Dag Jan,

De centrale is inderdaad gewijzigd. Ik stuur Stefan jouw bericht door.

Groeten,

Tina
Reputatie 4
Badge +2
Ik dank zeer Tina en hoop terug in contact te komen met Stefan SwijsenDag Jan,
😍
De centrale is inderdaad gewijzigd. Ik stuur Stefan jouw bericht door.

Groeten,

Tina
Reputatie 4
Badge +2
Beste Tina ik wil u heel erg bedanken voor het positief behandelen van mijn vragen;
eerst aanvaard ik de excuses voor een verkeerd mail aan mij gericht
.En ten tweede voor het af handelen van mijn vraag naar Stefan Swijsen die mij heef gebeld om te vragen wat er scheeldHij heeft mij de stand van zaken goed uitgeegd en ik heb zijn nieuw telfoonnummer gegeven
Nogmaals mijn dank voor het beste antwoord en met vriendelijke groeten van Jan

Reageer