Skip to main content
Vraag

opnames lopen vast


Sinds de update van Proximus, lopen mijn opnames vast.

ik had hiervoor geen enkele probleem met mijn digibox en mijn opnames.

als ik iets kijk via opnames, lopen deze regelmatig vast.

Ik heb alles al eens herstart.

3 reacties

Martin
  • 33528 reacties
  • 14 april 2025

@Nathalie_48 wanneer die vastlopen en je drukt even op de terugspoelknop (links van de OK-knop) kan je dan ook niet terug verder kijken.

Is het de versie APK-6.169.2 & MW-5.7.6.3 die staan hebt op je decoder, te checken als volgt:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo

  • Auteur
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 15 april 2025

Als ik inderdaad verder duw of terugspoel, werkt het terug.

maar dit kan niet de bedoeling zijn en vind dit zeer vervelend


Martin
  • 33528 reacties
  • 15 april 2025

@Nathalie_48 Dit is inderdaad maar een workaround.

En is het ook deze versie van APK-6.169.2 en MW-5.7.6.3 , die je afleest onder systeeminfo van je decoder?

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo

PS: Je kan altijd eens → Je IB resetten  en als de IB volledig opgestart is en je terug kunt surfen dan de V7 decoder eens 10sec volledig stroomloos zetten, om te zien of het dan opgelost is.


Reageer