Vraag

nieuw wachtwoord skynetadres

  • 27 June 2023
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb een tijdje mijn e-mailadres niet meer gebruikt en heb per vergissing mijn account gewist.

Ik wil het account opnieuw aanmaken en daar ik mijn wachtwoord niet meer weet ook een nieuw wachtwoord instellen.

Het probleem is dat als ik een nieuw wachtwoord aanmaak ik het niet kan valideren.

kan iemand mij hiermee helpen?


7 reacties

@Styles  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen/meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

Indien u uw skynet e-mail adres gewist hebt, kunt u dit zelf niet meer aanmaken (enkel adressen type @proximus.be kunt u als klant nog creëren via MyProximus)

Mogelijks kan een Proximus moderator op dit publieke forum uw skynet e-mail adres nog opnieuw creëren als hij/zij u kunnen identificeren op basis van uw klantnr en indien het betrokken e-mailadres vermeld is in het vrije veld “ticket” van uw forum login profiel (aldaar enkel zichtbaar voor Proximus)

@Martin, ik heb een ticket verstuurd met mijn gegevens?

Ok, nu is het gewoon afwachten op verder hulp van een PX moderator...

Hoe snel krijg je een reactie op een vraag? Ik wacht nu al een week op een antwoord van een proximus-medewerker.

 

 

Ter info:

hangt er van af al is een week wel al tamelijk lang Proximus moderators zijn ook niet constant online op dit publieke forum. Reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.

Hoe snel krijg je een reactie op een vraag? Ik wacht nu al een week op een antwoord van een proximus-medewerker.

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

@Styles Je account is gewoon nog actief. Je kunt via myproximus een nieuw wachtwoord aanmaken voor je mailadres.

Reageer