Skip to main content

Gisteren werd door uw diensten een put open gelegd net voor en over de gehele breedte van ons garage waardoor we er niet meer in of uit kunnen. Vandaag hebben we nog niemand gezien. Ook de reden van deze werken zijn ons onduidelijk, we werden hier NIET van op de hoogte gebracht. Is dat normaal en kan dat zo maar? Ik heb gebeld naar de dienst die in staat voor de werven, maar daar konden ze mij enkel zeggen dat de werf niet is aangemeld. Dus met het paasweekend voor de deur kunnen we niet uit ons garage. Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden aub? Alvast bedankt

@Wardvn 

Spijtig genoeg komt hier niemand, die van Proximus zelf is, langs op het forum tijdens weekends en feestdagen. Dus pas dinsdag terug.

Tijdens het weekend en feestdagen kan er wel altijd gebeld worden naar de helpdesk 0800 22 800.
Je kan altijd daar eens proberen of zij u meer info kunnen geven.


@Wardvn 

oh jee, ik hoop dat het ondertussen is opgelost??

Er staan geen gegevens in je profiel ? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Laat ons weten of we verdere acties moeten ondernemen aub!

excuses voor het ongemak

groeten

Tina 

 


Reageer