Skip to main content
Vraag

Item niet afspeelbaar

• Apprentice
  • 5 reacties

Hoi,

ik ben net aan het tweede seizoen van Condor begonnen op VTM3. Ik kan helaas deel twee niet afspelen. Ik heb enkel de optie om het te verwijderen. Aflevering is ook niet meer beschikbaar op VTM Go. Kunnen jullie mij helpen?

7 reacties

Martin
  • 33189 reacties
  • 1 maart 2025

@UDB81 

PX moderator komen pas maandag  terug langs op het forum.
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je ook vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1243 reacties
  • 1 maart 2025

Condor is wel een vogel uit Noord-Amerika, toch oppassen met Trump tegenwoordig. 

Ik zou eens zoeken om die aflevering met internet te bekijken op een PC, eventueel  met een kabeltje naar de tv. 

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 maart 2025
Martin schreef:

@UDB81 

PX moderator komen pas maandag  terug langs op het forum.
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je ook vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb mijn profiel aangevuld. Alvast bedankt voor de assistentie.

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 3 maart 2025

Hoi ​@Martin ,

Is er al iets meer geweten rond dit issue?

Mvg,

UDB81

Martin
  • 33189 reacties
  • 3 maart 2025

Mogelijks kunnen de PX moderatoren meer info geven, of het gekend probleem is, en of dit kan terug gezet worden op je decoder,  als iemand van hen de draad hier oppikt. 

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 16 maart 2025

Niemand?

Martin
  • 33189 reacties
  • 16 maart 2025

Hopelijk nemen ze morgen hier de draad op!